اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران تاکید کرد

ارائه راهکار موثر در مدیریت بحران چالدران

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: ستاد مدیریت بحران چالدران راهکارهای موثری در مدیریت بحران این شهرستان ارائه دهد.

ارائه راهکار موثر در مدیریت بحران چالدران

به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران، احمدرضا قلی‌پور بعد از ظهر امروز در جلسه ماهانه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان چالدران، اظهار داشت: با توجه به کوهستانی بودن منطقه احتمال بروز خطر و بحران در زمستان‌ها در چالدران افزایش می‌یابد.

فرماندار چالدران ریزش کوه و بارش‌های سنگین که ایجاد کولاک می‌کند را از مهم‌ترین این بحران‌ها عنوان کرد و افزود: باید اقدامات پیشگیرانه در دستور کار شورای هماهنگی مدیریت بحران این شهرستان قرار گیرد.

قلی‌پور با تاکید بر برنامه‌ریزی‌های اصولی در این زمینه، تصریح کرد: برای این منظور باید مشکلات و بحران‌های پیش رو به خوبی پیش‌بینی و راهکارهای موثری برای مقابله با این بحران‌ها اتخاذ شود.

وی با تاکید بر اینکه اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان ارتباط تنگاتنگی با هم داشته باشند، کرد: برای پیشبرد اهداف این ستاد باید اعضا رابطه صمیمی و تنگاتنگی داشته باشند تا بتوانیم بحران‌ها را شناسایی و راهکار قابل قبول و کارامدی در این زمینه ارائه کنیم.

این مسئول در پایان با بیان اینکه این هماهنگی‌ها می‌تواند در مدیریت حوادث ما را یاری رساند، گفت: برای این منظور لازم است تا به طور مرتب اداره هواشناسی نسبت به اعلام وضعیت جوی اقدام کند.

انتهای پیام/61001/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول