اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز انجام شد

برپایی رزمایش مدیریت بحران در پالایشگاه اول پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: رزمایش مدیریت بحران در پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

برپایی رزمایش مدیریت بحران در پالایشگاه اول پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، عصر امروز در مراسمی با حضور کارکنان و مسئولان مجتمع گاز پارس جنوبی، رزمایش مدیریت بحران (ERC) در انبار روباز گوگرد پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

سرپرست ایمنی و آتش‌نشانی پالایشگاه اول در این آیین اظهار داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی از مناطق مهم و تعیین‌کننده صنعت نفت است و نقش این مجتمع در تأمین سبد انرژی کشور بی‌نظیر است.

محمود محمدی افزود: رعایت مسایل ایمنی و آتش‌نشانی در این مجموعه اهمیت زیادی دارد و باید بیش از گذشته در این مسیر اهتمام ورزیم.

وی در ارتباط با برگزاری این رزمایش یادآور شد: ما هرساله چهار رزمایش بحران را در پالایشگاه برگزار می‌کنیم که رزمایش اخیر متعلق به سه ماه‌ سوم سال می‌باشد و برای انبار روباز گوگرد تعریف شده است.

این مسئول اذعان داشت: خروجی ارزیابی ریسک‌ها و جنبه‌های بارز زیست‌محیطی نشان‌دهنده ریسک‌هایی است که باید کنترل شده و تحت پایش قرار بگیرد؛ یکی از راه‌های کنترل، پایش نقاط ضعف قوت و واکنش در شرایط اضطراری رزمایش است.

محمدی با اشاره به تهیه‌ سناریوی رزمایش توسط نرم‌افزارهای تخصصی تصریح کرد: ما با کمک نرم‌افزار تخصصی سناریو را تهیه کرده و به اجرا درآوردیم و در نهایت نسبت به تقویت نقاط قوت و اصلاح نقاط ضعف اقدام خواهیم کرد.

سرپرست ایمنی و آتش‌نشانی پالایشگاه اول خاطرنشان کرد: واحدهای متعددی در پالایشگاه اول، پالایشگاه دوم و پالایشگاه سوم در انجام این رزمایش ما را یاری رساندند که لازم است از این عزیزان تقدیر شود.

انتهای پیام/2451/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول