اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مبارکه:

200 میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های مدیریت بحران نیاز است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان مبارکه گفت: 200 میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های مدیریت بحران این شهرستان نیاز است تا بتوان به خوبی این رده را اداره کرد.

200 میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های مدیریت بحران نیاز است

مهدی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار در مبارکه اظهار کرد: اولویت حوزه مدیریت بحران در این شهرستان رفع مسیرهای سیلاب، نوسازی بافت‌های فرسوده شهری و روستایی، رفع نقاط حادثه خیز، تأمین آب شرب و غرامت خشکسالی است.

وی گفت: کمک به اعتبارات طرح‌های آبیاری قطره‌ای کشاورزی باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار مبارکه با بیان اینکه اصلاح و ترمیم شبکه‌های آب شهری و روستایی در اولویت مدیریت بحران این شهرستان قرار دارد، اظهار کرد: در زمینه تأمین آب شرب بین 30 تا 40 درصد هدررفت آب در شبکه‌های فرسوده آب شهری و روستایی این شهرستان وجود دارد.

وی با بیان اینکه در حوزه برق این شهرستان با فرسودگی شبکه‌ها و افت ولتاژ مواجه هستیم، افزود: تعویض شبکه‌های فرسوده هزینه‌ای بالغ بر 2 میلیارد تومان برای مبارکه در بر خواهد داشت.

سلیمانی با بیان اینکه شهرستان مبارکه قطب حمل و نقل بار در استان اصفهان است، گفت: 18 درصد حمل و نقل بار استان اصفهان از شهرستان مبارکه انجام می‌شود و این در حالی است که بسیاری از معابر شهری و بین شهری این منطقه با مشکل مواجه و حادثه خیز هستند.

وی با بیان اینکه بازسازی بافت‌های فرسوده در شهرها و روستاهای این شهرستان توجه جدی مسئولان را می‌طلبد، گفت: مجموعه شهرداران و دهیاران به عنوان مدیران بحران‌های شهری و روستایی به تجهیزات و لوازم خاص این شرایط نیاز دارند.

فرماندار مبارکه افزود: از مسئولان سازمان مدیریت بحران کشور و استان اصفهان تقاضا داریم همانند تعدادی از شهرستان‌های این استان نسبت به احداث سالن چند منظوره بحران در این شهرستان توجه ویژه صورت گیرد.

انتهای پیام/63013/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول