اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

وحدت در مدیریت بحران حرف اول را می‌زند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: وحدت و همدلی در مدیریت بحران و حوادث حرف اول را می‌زند.

وحدت در مدیریت بحران حرف اول را می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز در رزمایش مدیریت بحران شهرستان خلخال با اشاره به حضور تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان خلخال در این رزمایش اظهار داشت: بحران در مقابل وحدت و همدلی معنایی ندارد.

این مسئول یادآور شد: در این رزمایش دستگاه‌های مختلف شهرستان خلخال در حوزه آب، برق، مخابرات، گاز، جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی، اورژانس، شرکت نفت، شهرداری، آتش‌نشانی و دهیاری‌ها حضور مستمر داشتند.

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز در این رزمایش ابراز داشت: قبل از هر حضور در حادثه‌ای باید یک امدادگر باشیم و برای یاری رساندن به همنوعان خود جدیت داشته باشیم.

بهرام غیبی ادامه داد: رسانه ملی نقش اساسی در تبیین اهداف مدیریت بحران داشته و همیشه در کنار سخت‌ترین بحران‌ها همگام با مردم و مسئولان گام برداشته است.

این مسئول اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی این رزمایش آشنایی کلیه دستگاه‌های اجرایی با شرح وظایف خود بود که امیدواریم دستگاه‌های اجرایی شهرستان که عضو مدیریت بحران شهرستان خلخال هستند در زمینه مقابله با بحران‌ به سطح مورد نظر ارتقا یابند.

علی اسلامی مدیرکل بحران استانداری اردبیل نیز ابراز داشت: مقاوم‌سازی در روستاها، نوسازی در مدارس، خانه‌های روستایی و بافت‌های فرسوده شهری گامی در راستای مقابله با بحران‌های احتمالی است که دستگاه‌های اجرایی به آن اهتمام ویژه دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان رزمایش مدیریت بحران در خلخال، دستگاه‌‌های شرکت‌کننده امکانات خودرویی خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/62008/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول