اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به رغم تماس‌های مکرر و پیگیری خبرنگار فارس صورت گرفت

حرکت چراغ خاموش ستاد مدیریت بحران در چابهار

خبرگزاری فارس: ستاد مدیریت بحران شهرستان چابهار از صبح امروز با حرکت چراغ خاموش از ارائه هرگونه اطلاعی در زمینه میزان خسارات وارده خودداری کرده است.

حرکت چراغ خاموش ستاد مدیریت بحران در چابهار

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، ستاد مدیریت بحران چابهار به رغم تماس‌های مکرر و پیگیری‌های خبرنگار فارس در چابهار متأسفانه از دادن هرگونه اطلاعی در زمینه خسارات جانی و مالی و اقدامات صورت گرفته در خصوص رفع روان‌آب‌ها و خاموشی فراگیر برق در سطح شهر خودداری کرده است.

با توجه به پیگیری‌های مستمر خبرنگار فارس از اولین ساعات آغاز بارندگی، متأسفانه از ساعات اولیه صبح تلاش برای کسب اطلاعات از اقدامات ستاد مدیریت بحران شهرستان به‌جایی نرسید.

علی‌رغم تماس‌های متعدد با فرماندار و معاونان وی تاکنون هیچگونه اطلاعی از این ستاد که از 48 ساعت قبل از بارندگی در آماده‌باش بسر می‌برد داده نشده است.

این در حالی است که به گفته معاون سیاسی فرماندار چابهار، براساس هشدار سازمان هواشناسی، دستگاه‌های عضو این ستاد 48 ساعت قبل از وقوع بارندگی در آماده‌باش بوده اما مشاهدات عینی خبرنگار فارس نشان می‌دهد علائمی از این آماده‌باش در سطح شهر به چشم نمی‌خورد.

پس از آغاز بارندگی دستگاه‌های مسئول از خواب ناز زمستانی بیدار و به تکاپو افتادند!

بسیاری از خیابان‌های اصلی چابهار به‌دلیل عدم رعایت شیب‌بندی مناسب و بسته شدن درب‌های چاه‌های مخصوص هدایت روان‌آب‌ها به سفره‌های زیرزمینی، از طریق قایق موتوری می‌توان تردد کرد و شاید تعجب کنید اما صبح امروز که مردم برای رفتن به محل کار خود وارد این خیابان‌ها شده مجبور به برگشت و بعضا هم ماندن در آب شدند.

سوالی ذهن مردم چابهار را به خود مشغول کرده است چگونه با اطلاع از وقوع این بارندگی و آن‌هم 48 ساعت مسئولان اقدامات لازم را برای مدیریت بحران تدبیر نکرده و باعث شدند تا مردم در بسیاری از مناطق از ساعت 18 روز گذشته با قطعی برق، آب و از اواخر شب هم تلفن به آن اضافه شد، باشند؟

برای آنکه یک طرفه به قاضی نرفته باشم پیگیر شدیم تا فرماندار شهرستان چابهار به عنوان رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان اقدامات صورت گرفته را برای آگاهی مردم اعلام کند که متأسفانه تاکنون با پیگیری‌های مستمر هیچ پاسخی از اقدامات چراغ خاموش این ستاد به خبرنگار فارس ارائه نشد.

گفتنی است به علت استمرار داشتن قطعی خطوط ارتباطی و برق، اخبار بارندگی چابهار از طریق پیامک و به‌صورت کوتاه ارسال شده تا علی‌رغم همه مشکلات بازهم خبرگزاری مردمی فارس به‌صورت لحظه به لحظه آخرین اخبار این بارندگی کم سابقه را اطلاع‌رسانی کند که با برخی بی‌مهری‌ها نیز مواجه و خبرنگار فارس برای گرفتن اطلاعات با مشکلات زیادی روبه‌رو است!

انتهای پیام/75002/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول