اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی شدت بارندگی‌ها در کنارک

ستاد مدیریت بحران شهرستان کنارک تشکیل جلسه داد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار کنارک گفت: به‌دنبال بارش شدید باران در جنوب سیستان و بلوچستان ستاد مدیریت بحران در شهرستان کنارک تشکیل جلسه داد.

ستاد مدیریت بحران شهرستان کنارک تشکیل جلسه داد

امیرحسین مباشری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: بر اثر اعلام سازمان هواشناسی از 72 ساعت قبل از آغاز بارندگی‌ها شورای هماهنگی مدیریت شهرستان را فعال کردیم.

وی افزود: تمامی تمهیدات لازم برای مقابله با این حادثه اندیشیده شده و خوشبختانه تمام رخدادها مدیریت شده است.

معاون فرماندار کنارک ادامه داد: بر اثر بارش باران و طغیان رودخانه رابچ محور کنارک جاسک و کاروان بیشمنت مسدود شده که راهداران در صورت فروکش کردن آب رودخانه‌ها اقدام به بازگشایی محور می‌کنند.

مباشری گفت: بر اثر بارش باران، تعداد 30 تیر برق در محور زرآباد از مدار خارج شد که با مدیریت اداره برق سریعا مشکل برطرف و هم‌اکنون تمامی محورها برق‌دار هستند.

معاون فرماندار کنارک بیان کرد: سه مرکز اورژانس در شهرستان در آمادگی کامل به سر می‌برند و خوشبختانه تاکنون امداد‌رسانی بسیار خوب بوده است و اقدام مورد نیاز مردم توسط نیروهای هلال احمر در حال توزیع است.

وی تصریح کرد: خسارتی به صیادان و شناورهای سبک و سنگین وارد نشده و تا اطلاع ثانوی از خروج شناورها از لنگرگاه‌ها خودداری می‌شود.

مباشری خاطرنشان کرد: تعدادی از روستاهای منازل مسکونی و مزارع کشاورزی دچار ضرر و زیان شده‌اند که بحث امدادرسانی در حال انجام است.

وی گفت: نیروهای امنیتی و انتظامی و پلیس راه نیز در آمادگی کامل هستند و از تردد خودروهای سبک و سنگین در محورهای مسدود شده جلوگیری می کنند.

معاون فرماندار کنارک خاطرنشان کرد: مدارس مقاطع ابتدایی نوبت صبح شهرستان همانند سایر نقاط استان تعطیل شده اما با توجه به حجم بارندگی‌ها مدارس تمام مقاطع در نوبت عصر در شهرستان کنارک هم تعطیل اعلام شده است.

وی شرایط فعلی شهرستان را خوب ارزیابی کرد و گفت: با تشکیل ستاد مدیریت بحران تمامی حوادث مدیریت و نکات و هشدارهای لازم به صیادان و رانندگان ارائه شده است.

انتهای پیام/75005/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول