اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی شهردار شهرضا اعلام کرد

بهره‌برداری از سالن چندمنظوره مدیریت بحران شهرضا تا پایان امسال

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی شهردار شهرضا گفت: تا پایان سال‌جاری سالن چند منظوره مدیریت بحران شهرضا به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از سالن چندمنظوره مدیریت بحران شهرضا تا پایان امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیامک صالح‌پور در بازدید سفیران خبر از پروژه چندمنظوره سالن مدیریت بحران شهرضا با اشاره به اینکه ساخت این پروژه از 2 سال گذشته آغاز شده است، گفت: سالن چندمنظوره مدیریت بحران شهرضا در مساحت زیربنایی 2 هزار متر مربع در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این مجموعه برای حوادث غیر مترقبه همچون سیل و زلزله در نظر گرفته شده است، افزود: پس از زلزله بم برای آماده سازی لوازم مناسب هنگام حوادث طبیعی ساخت سالنی برای امدادرسانی سریع در دستور کار تمامی شهرستان‌های کشور قرار گرفت.

صالح‌پور تصریح کرد: این سالن در 2 طبقه در نظر گرفته شده است که قسمتی از سالن مرکزی برای ورزش و قسمتی برای بحران در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در زیر زمین همین مجموعه سالن ورزشی کشتی در حال ساخت است.

معاون عمرانی شهردار شهرضا با بیان اینکه این پروژه به صورت مشارکتی است، گفت: حدود 30 درصد اعتبار مورد نیاز این مجموعه از محل اعتبار استانداری و حدود 60 درصد بقیه از شهرداری تأمین شده است.

وی با تأکید بر اینکه این پروژه را تا پایان سال‌جاری به اتمام می‌رسانیم، تصریح کرد: تاکنون برای ساخت این مجموعه حدود 850 میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای‌پیام/2301/م/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول