اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مشهد:

باید مردم را با فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی آشتی دهیم

خبرگزاری فارس: فرماندار مشهد گفت: هدف اصلی ما کتاب‌خوانی مردم و آشتی دادن آنها با کتاب است.

باید مردم را با فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی آشتی دهیم

به گزارش خبر گزاری فارس از مشهد، حسن موحدیان ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی در ساختمان فرمانداری مشهد اظهار کرد: ما بیشتر به دنبال ارتقای اطلاعات مردم هستیم اما باید در ابتدا مردم را کتاب‌خوان کنیم و متاسفانه در این موضوع کمی مشکل داریم.

وی افزود: باید در رابطه با کتاب‌های خطی برنامه داشته باشیم؛ زیرا کتاب‌های خطی ما که بخشی از میراث ماست، از دست می‌روند. حدود 22 سال است که بهسازی و بازسازی کتابخانه فرمانداری مشهد زمان برده است و باید هر چه سریع‌تر این ساختمان تمام شود.

فرماندار مشهد با اشاره به انتصاب مدیرکل جدید کتابخانه‌های عمومی خراسان‌رضوی خاطر نشان کرد: فردا طی مراسمی، مدیر جدید کتابخانه‌های عمومی خراسان‌رضوی منصوب می‌شود.

موحدیان گفت: یکی از مشکلات این است که پیگیری تفاهم‌نامه‌ها به‌خوبی انجام نمی‌شود، برای مثال باید تفاهم‌نامه فرمانداری با آموزش و پرورش خراسان‌رضوی در زمینه ترویج فرهنگ کتاب دنبال شود. سازمان تبلیغات و دانشگاه‌ها نیز باید پاسخگوی ما باشند.

فرماندار مشهد گفت: ظرف یک هفته باید دستگاه‌ها نظرات خود را در زمینه مصوبات مطرح شده در بحث کتاب‌خوانی به ما اعلام کنند و چنانچه نظری از سوی دستگاهی به ما اعلام نشد به منزله تائید است.

انتهای پیام/70002/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول