اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه باهنر کرمان صورت گرفت

برگزاری مسابقه کتابخوانی با حضور 2300 دانشجو

خبرگزاری فارس: مسابقه کتابخوانی با عنوان «بوی بهشت» با حضور 2 هزار و 300 دانشجو در دانشگاه شهیدباهنر کرمان برگزار شد.

برگزاری مسابقه کتابخوانی با حضور 2300 دانشجو

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عصر امروز مسابقه کتابخوانی با عنوان «بوی بهشت» با حضور 2 هزار و 300 دانشجوی دانشگاه شهید باهنر کرمان در تالار افضل کرمانی این دانشگاه برگزار شد.

ساسان وزیری دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهیدباهنر کرمان در این ارتباط به خبرنگار فارس گفت: مرحله اول مسابقه کتابخوانی امروز با عنوان بوی بهشت با شرکت 2 هزار و 300 شرکت‌کننده توسط تشکل جامعه اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در مرحله اول این طرح آزمون از کتاب حجاب نوشته استاد مطهری انجام شد، خاطرنشان کرد: در این مرحله 10 نفر به عنوان برگزیده انتخاب می‌شوند که سه نفر اول به صورت رایگان و هفت نفر بعد به صورت نیم‌بهاء به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

وزیری با اشاره به اینکه در مرحله دوم این طرح، کتاب انسان 250 ساله اثر مقام معظم رهبری برای آزمون انتخاب شده است، تصریح کرد: برای مرحله سوم این طرح هنوز کتابی انتخاب نشده است.

وی بیان داشت: کار خوبی که در مرحله اول این طرح انجام شد این بود که مسابقه را صرفاً از صورت کتابخوانی خارج کردیم و آن را در رشته‌های مقاله، کارهای هنری چون کلیپ، مستند، کاریکاتور و ... هم قرار دادیم.

وزیری از دانشجویان خواست در صورت تمایل آثار خود را در قالب مقاله، کاریکاتور، مستند، کلیپ و ... در موضوع حجاب تا پایان اسفند‌ماه به دفتر جامعه اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان ارسال کنند.

انتهای پیام/2446/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول