اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دی ماه جاری

37 مسابقه کتابخوانی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: 37 مسابقه کتابخوانی به صورت آنلاین و مکتوب در دی ماه در این استان برگزار می‌شود.

37 مسابقه کتابخوانی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بهروز صادقی پیش ازظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری مراسم 9 دی در این اداره‌کل، اظهار داشت: مسابقات کتابخوانی در بخش آنلاین شامل 28 مسابقه از منابع ارزشمند قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و منابع دیگر با موضوعات تاریخی، علمی و دینی ویژه عموم مخاطبین برگزار می‌شود.

وی افزود: بخشی از مسابقات آنلاین به صورت اختصاصی ویژه کم بینایان، نابینایان و کتابداران برگزار می‌شود.

صادقی با بیان اینکه مسابقات مکتوب دی ماه در قالب 9 مسابقه در سه بخش ویژه مددجویان، اصناف و کتابداران از منابع متفاوت برگزار می‌شود، بیان داشت: افزایش کتابخوانی و مطالعه مفید در بین اقشار مختلف مردم از جمله اهداف برگزاری این مسابقات به‎شمار می‎رود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری افزود: استان چهارمحال و بختیاری در شش ماه نخست سال‌جاری رتبه نخست کشور در مسابقات آنلاین از نظر تعداد افراد شرکت کننده را کسب کرده است.

وی در ادامه بر ضرورت تبیین جایگاه ولی فقیه در حراست از اصول و خط مشی انقلاب اسلامی، گفت:  تبیین جایگاه سرمایه اجتماعی، آگاهی و اعتماد ملی، تبیین جایگاه حضور به موقع مردم در صحنه و عمق مردمی انقلاب اسلامی و این حقیقت که انقلاب اسلامی متکی به خواست مردم است.

صادقی در ادامه نیز به حضور حماسی مردم ولایت‌مدار کشور در راهپیمایی خودجوش و مردمی یوم‌الله 9 دی سال گذشته اشاره کرد و گفت: با توجه به لایه‌های عمیق پیدایش و ظهور حماسه نهم دی‌ ماه، پرهیز از سطح‌نگری و تحلیل و تبیین ابعاد حماسه ملی نهم دی از مهم‌ترین برنامه‌های 9 دی ‌ماه سال جاری است.

وی با تأکید بر اینکه بزرگداشت نهم دی‌ ماه مهم و ضروری است، بیان داشت: بزرگداشت نهم دی‌ماه موجب تعمیق و گسترش پیوند ناگسستنی میان امت و ولایت و همچنین جاودانگی و پیروزی اسلام و انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/68001/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول