اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه سوم صفر

200 مبلغ روحانی به مناطق مختلف قزوین اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین از اعزام 208 روحانی مبلغ به مدت 10 روز در ایام دهه سوم صفر به مناطق مختلف این استان خبر داد.

200 مبلغ روحانی به مناطق مختلف قزوین اعزام می‌شوند

حجت‌الاسلام عباس نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: 208 روحانی مبلغ در دهه سوم ماه صفر با هدف فرهنگ عاشورا به مناطق مختلف استان قزوین اعزام می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه اعزام 208 روحانی مبلغ دینی در دهه سوم ماه صفر از جمله برنامه‌های فرهنگی و مذهبی تبلیغات اسلامی استان قزوین است، خاطرنشان کرد: این روحانیون با هدف اجرای برنامه‌های مذهبی، فرهنگی و دینی به بخش‌ها و مناطق مختلف این استان اعزام می‌شوند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به اینکه اعزام 208 روحانی مبلغ دینی در دهه سوم صفر در این استان  ساماندهی شده‌اند، گفت: از این آمار 88 نفر از روحانیون دفتر تبلیغات اسلامی، 20 نفر از روحانیون طرح هجرت، 16 نفر از اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم و 84 نفر از مبلغان استان قزوین هستند.

این مسئول با بیان اینکه روحانیون مبلغ از 14 دی ماه سال جاری به مدت 10 روز به مناطق مختلف این استان اعزام می‌شوند، ادامه داد: اقامه نماز جماعت، سخنرانی، پاسخگویی به سئوالات و احکام شرعی مردم و اجرای برنامه‌های مذهبی و فرهنگی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های آنان در مساجد مناطق مختلف استان قزوین است.

وی با اشاره به اینکه روحانیون در دهه سوم صفر در مساجد مختلف مناطق این استان درباره موضوع‌های مختلف از جمله فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، مذهبی و دینی سخنرانی می‌کنند، افزود: ترویج فرهنگ عاشورا، مصیبت‌های کربلا، بصیرت و هوشیاری مردم در برابر توطئه‌های شوم دشمنان، تحریم‌های اقتصادی و عفاف و حجاب از جمله موضوع‌های سخنرانی آنان است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین متذکر شد: روحانیون مبلغ اعزامی در مناطق مختلف استان قزوین از دهه سوم ماه صفر برای ترویج معارف دینی، اسلامی و اهل‌بیت (ع) بهترین استفاده را می‌کنند تا بتوانند فرهنگ عاشورا را بین مردم نهادینه کنند.

انتهای پیام/77009/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول