اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حج و زیارت خراسان‌رضوی:

تمامی ثبت‌نام‌شدگان عمره قبل از 90 تا تیر 92 اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر حج و زیارت خراسان‌رضوی گفت: تمامی ثبت‌نام‌شدگانی که پیش از سال 90 ثبت‌نام کرده‌اند تا تیر ماه سال آینده اعزام می‌شوند.

تمامی ثبت‌نام‌شدگان عمره قبل از 90 تا تیر 92 اعزام می‌شوند

مسعود مجردی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: در حال حاضر 28 هزار نفر به استان خراسان‌رضوی سهمیه تعلق گرفته است.

وی تصریح کرد: تمامی این سهمیه در حال حاضر تکمیل شده است و 10 هزار نفر نیز در لیست انتظار برای افرادی هستند که در صورت انصراف افراد آنها اعزام شوند.

مدیر حج و زیارت خراسان‌رضوی در ارتباط با زمان شروع اعزام افراد ثبت‌نام کرده به حج عمره مفرده اذعان کرد: نخستین پروازها از 3 بهمن ماه سال 91 شروع می‌شود و آخرین آنها در تاریخ 12 اسفند ماه سال جاری است.

مجردی ادامه داد: این پروازها با خطوط هوایی ماهان و سعودی انجام می‌شود و حداقل هزینه عمره مفرده در این دور 2 میلیون و 200 هزار تومان و حداکثر مبلغ آن 3 میلیون تومان است.

وی با یادآوری اینکه در حال حاضر ظرفیت استان خراسان‌رضوی 28 هزار نفر اعلام شده است اظهار کرد: این ظرفیت‌ها بستگی به سهمیه استان و اولویت‌های در نظر گرفته شده از نظر تعداد متقاضیان و سایر عوامل نظیر این است و از طرف سازمان حج و زیارت کشور اعلام می‌شود.

مدیر حج و زیارت خراسان‌رضوی یادآور شد: در حال حاضر تا اولویت 280 اعلام شده‌اند که می‌توانند برای ثبت‌نام به آژانس‌های مسافرتی مراجعه کنند و الباقی این تعداد باید در عملیات عمره سالانه که از بهمن ماه شروع می‌شود و تا قبل از ماه مبارک رمضان ادامه دارد اعزام شوند.

مجردی با اشاره به افرادی که در سال‌های اخیر ثبت‌نام کرده‌اند خاطر نشان کرد: در آخرین مرحله از ثبت‌نام افراد برای حج عمره مفرده 700 هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند که اعزام این افراد از سال 93 آغاز می‌شود.

وی با تاکید بر ممنوع بودن نقل و انتقال فیش‌های حج عمره تصریح کرد: این موضوع بارها یادآوری شده است و تنها انتقالی که جنبه قانونی دارد و می‌تواند انجام شود انتقال به اعضای درجه یک خانواده است.

مدیر حج و زیارت خراسان‌رضوی در ارتباط با اعزام دانشجویان و دانش‌آموزان به حج عمره اذعان کرد: در حال حاضر سهمیه‌ای به دانش‌آموزان و دانشجویان تعلق نگرفته است و در این زمینه نیز تصمیم ویژه‌ای اخذ نشده است.

مجردی تاکید کرد: در این ثبت‌نام تنها افرادی می‌توانند به آژانس‌های مسافرتی مراجعه کنند که فیش بانک ملت داشته باشند و افرادی که در بانک ملی ثبت‌نام کرده‌اند باید منتظر اعلام‌های بعدی از سوی سازمان حج و زیارت باشند.

انتهای پیام/70001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول