اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری آزمون ورودی روحانیان کاروان‌های عمره مفرده آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان آذربایجان غربی گفت: آزمون ورودی روحانیان کاروان‌های عمره مفرده و عتبات عالیات استان فردا در ارومیه برگزار می‌شود.

برگزاری آزمون ورودی روحانیان کاروان‌های عمره مفرده آذربایجان‌غربی

حجت‌الاسلام محمدباقر سپهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: آزمون ورودی روحانیان کاروان‌های عمره مفرده و عتبات عالیات استان فردا در ارومیه برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه تعداد 50 روحانی در این آزمون ورودی شرکت دارند، تصریح کرد: این آزمون در مدرسه علوم دینی ارومیه با حضور مسئولان استانی برگزار می‌شود.

سپهری خاطر نشان کرد: به دلیل تعداد کم متقاضی برای اعزام به عتبات عالیات در آذربایجان‌غربی این آزمون با حضور هشت نفر از روحانیان آذربایجان‌غربی در حوزه امتحانی تبریز برگزار می‌شود.

وی متذکر شد: شرکت‌کنندگان در آزمون ورودی پس از کسب نمرات برتر در مراحل مصاحبه، گزینش و آموزش‌های لازم شرکت کرده و در صورت قبولی امسال به عنوان روحانی کاروان به عمره مفرده اعزام می‌شوند.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه امسال در مرحله اول 18 کاروان به عمره مفرده اعلام می‌شود، اضافه کرد: روحانیانی که مراحل اصلی پذیرش در کاروان‌های عمره مفرده را گذرانده‌اند، امسال اعزام می‌شوند که تاکنون تعداد این افراد 18 نفر است.

سپهری تعداد متقاضیان عمره مفرده در استان را 100 هزار نفر اعلام کرد و اذعان داشت: امسال 10 هزار و 300 زائر برای انجام اعمال عمره مفرده در قالب 32 پرواز به عربستان اعزام شده‌اند که آمار اعزامی‌ها نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از دو برابر است.

وی در پایان یادآور شد: امسال 13 روحانی و معین کاروان و پنج معینه از کاروان‌های اعزامی از استان آذربایجان غربی سفر حج تمتع را همراهی کردند.

انتهای پیام/61013/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول