اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

اعزام 72 زائر همدانی با پای پیاده به کربلای معلی

خبرگزاری فارس: 72 زائر امام حسین(ع) در قالب کاروان پیاده هیئت رزمندگان ثارالله همدان و با عنوان مسافران پیاده کربلای حسینی، امروز راهی کربلا شدند.

اعزام 72 زائر همدانی با پای پیاده به کربلای معلی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آستان مقدس امامزاده عبدالله همدان ظهر امروز میزبان عاشقان و دوستداران اباعبدالله‌الحسین (ع) بود تا باردیگر مسیر معنوی کربلای معلی را به شوق وصال آن حضرت طی طریق کنند.

محمد محمدی، مسئول کاروان پیاده هیئت رزمندگان ثارالله همدان با اشاره به اعزام 72 زائر به کربلای معلی اظهار داشت: این تعداد زائر به نیت 72 تن از یاران باوفای امام حسین(ع) اعزام خواهند شد.

وی مدت زمان سفر این کاروان را 6 روز بیان کرد و ادامه داد: این کاروان از همدان تا اسلام‌آباد (محل عملیات مرصاد) را پیاده طی می‌کنند و حدود چهار شب نیز استراحت خواهند کرد.

مسئول کاروان پیاده هیئت رزمندگان ثارالله همدان خاطرنشان کرد:‌ مسافران پیاده کربلای حسین(ع) برای عرض ارادت به سرور و سالار شهیدان حضرت حسین‌بن‌علی (ع) و برای شرکت در برنامه اربعین در کربلای معلی حضور خواهند یافت.

محمدی تصریح کرد: علاوه بر اعزام کاروان از استان همدان به کربلای معلی، کاروان دیگر هیئت رزمندگان ثارالله همدان که اکنون در نجف اشرف حضور دارد نیز سه روز قبل از اربعین به سمت کربلا حرکت می‌کنند و به صورت دسته‌های عزاداری و هماهنگ شده وارد حرم حضرت ابوالفضل(ع) و امام حسین(ع) خواهند شد.

وی افزود: کاروان پیاده‌ای که از نجف اشرف به کربلا حرکت می‌کنند 57 نفر هستند.

مسئول کاروان پیاده هیئت رزمندگان ثارالله همدان با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم از این برنامه در ادامه سخنانش ابراز داشت: در این مدت برنامه‌های مختلفی از جمله زیارت عاشورا، مداحی و... برای زائران در طی مسیر خواهیم داشت.

گفتنی است کاروان پیاده هیئت رزمندگان ثارالله همدان بعدازظهر امروز و با بدرقه جمع کثیری از عاشقان امام حسین (ع) همدان را به مقصد کربلای معلی ترک کردند. 

انتهای پیام/2499/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول