اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائمشهر خبر داد

آمادگی سپاه برای اعزام روحانیون به راهیان نور

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائمشهر از آمادگی سپاه برای اعزام روحانیون بسیجی به راهیان نور و مناطق جنگی خبر داد.

آمادگی سپاه برای اعزام روحانیون به راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، حجت‌الاسلام مهرداد فرجی بعدازظهر امروز  در گردهمایی روحانیون  در دفتر امام جمعه  قائمشهر به جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و جهان و پیشرفت‌های چشمگیر کشور در عرصه‌های علمی اشاره کرد و گفت: نگرانی استکبار جهانی از انقلاب اسلامی ایران در مقایسه با انقلاب سایر کشورها، بیش از اندازه است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران بر اساس اسلام‌خواهی مردم و امام امت صورت پذیرفت و این موضوع غرب زیاده‌طلب را با چالش‌های جدی مواجه کرده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: به همین خاطر که هر از گاهی دین مبین اسلام و پیامبر عظیم الشأن مسلمانان را مورد هجمه‌ها و هتک حرمت قرار می‌دهند اما با هوشیاری مسلمانان و علمای اسلام، دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمن نقش بر آب می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: امروزه با توجه به جایگاه رفیع انقلاب اسلامی، مسئولان طراز اول نظام باید با تبعیت از مقام معظم رهبری و با همدلی و وحدت کامل به دنبال اعتلای بیشتر کشور بوده و از هرگونه اختلاف که موجب تفرقه در جامعه می‌شود دوری کنند.

مردم برای حضور در انتخابات آینده آماده می‌شوند

 

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائمشهر در ادامه به پشتوانه مردمی نظام انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان به مردمی بودن انقلاب بسیار حساسند و برای فاصله گرفتن این مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی به ترفندهای خصمانه متوسل شده‌اند که این ترفندها با حضور آگاهانه مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و .. از بین رفته است.

فرجی درباره انتخابات گفت: قطعا مردم ما برای حضور در انتخابات مهم ریاست جمهوری سال آینده خود را آماده می‌کنند تا یک بار دیگر به دنیا نشان دهند که ملت ما به آرمان‌های امام امت و شهدای والامقام  میهن اسلامی وفادار بوده و هستند و هیچ وقت از این آرمان‌ها فاصله نخواهند گرفت.

وی در پایان گفت: اهمیت حضور علما و روحانیون در بین مردم بویژه جوانان و نوجوانان با توجه به اعزام راهیان نور بسیج دانش‌آموزی در این ایام بسیار مهم و ضروری خواهد بود و سپاه این آمادگی را در اعزام روحانیون بسیجی به راهیان نور و مناطق علمیاتی به‌طور کامل دارد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول