اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج:

روحانیون برکات انقلاب را برای مردم تبیین کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار آوج گفت: روحانیون باید برکات انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کرده و سبب پیوند بیشتر آنان با دین و معنویات شوند.

روحانیون برکات انقلاب را برای مردم تبیین کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین، سیدعبدالله موسوی شب گذشته در جمع روحانیون طرح هجرت شهرستان آوج اظهار داشت: هنگامی که نقش و جایگاه قشر روحانیت را در تقویم 33 ساله انقلاب اسلامی مرور می‌کنیم، مشاهده می‌‌شود که این قشر معنوی در فراز و نشیب‌های انقلاب اسلامی نقش تعیین‌‌‌کننده و همچنین اساسی را بر عهده داشته و از ارزش‌های اسلامی پاسداری کرده‌اند.

فرماندار آوج افزود: اقشار روحانیون همواره در اعماق لایه‌های معنوی جامعه نفوذ کرده و البته مردم متدین و ولایت‌مدار ایران اسلامی نیز همواره پیرو این قشر خداجو بوده و از آنها دفاع می‌کنند.

وی عنوان کرد: در کشور ما در طول دهه‌های مختلف نهضت‌های زیادی مانند مشروطه رخ داده که به ثمر حقیقی خویش نرسیده و علت اصلی آن نیز نبود پشتیبان‌هایی مانند قشر روحانیت بوده است.

این مسئول عنوان کرد: مردم ایران اسلامی همواره با توجه به اعتمادی که به روحانیت دارند، این مجموعه را جزو لاینفک زندگی خویش و امینی مناسب برای خود دانسته و به حساب می‌آورند.

موسوی بیان داشت: امروز دشمن با توسل به حربه جنگ اقتصادی و تحریم‌ها سعی در دلسرد کردن مردم از انقلاب و نظام اسلامی دارد و در چنین مواقع حساسی است که روحانیون با تقوا و بصیرت باید در منبرها، جلسات و در محافل مردمی خدمات و برکات نظام اسلامی را به طور مطلوب و هنرمندانه برای مردم بازگو کرده و سبب پیوند آنان با آرمان‌های اسلامی شوند.

فرماندار آوج یادآور شد: بنابر تعبیر مقام معظم‌ رهبری ما امروز در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم که نخبگان جامعه و در رأس آنان روحانیت اصیل به عنوان پرچم‌داران مبارزه با ظلم و ستم در ردیف اول این نبرد تمام عیار قرار داشته و باید جهاد کنند.

وی ادامه داد: روحانیون در چنین شرایط سختی است که باید وظیفه انقلابی خود را که همانا روشنگری، بصیرت‌دهی و تقویت روحیه مقاومت است را سرلوحه کار خویش قرار داده و تلاش کنند.

موسوی متذکر شد: دشمنان قسم‌خورده اسلام امروز تاکتیک خویش را در دشمنی با انقلاب اسلامی ایران که زمینه‌ساز انقلاب بزرگ بیداری در سراسر جهان اسلامی شده را تغییر داده و از تقابل فیزیکی به سمت تقابل نرم‌افزاری که از آن به عنوان جنگ ‌نرم تعبیر می‌شود، روی‌ آورده و در این حوزه فتنه‌انگیزی می‌کنند.

این مسئول اذعان داشت: در جنگ نرم هدف دشمن براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی به وسیله تغییر افکار و ایدئولوژی امت اسلامی و کم‌رنگ کردن ارزش دینی انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/77005/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول