اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای ثبت نام کارت ویژه دهه فجر

خبرنگاران گیلان به فرمانداری‌های استان مراجعه کنند‌

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته ارتباطات و اطلاع‌‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان گفت: برای ثبت نام کارت ویژه شناسایی دهه فجر، خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران به فرمانداری‌های شهرستان‌های گیلان مراجعه کنند.

خبرنگاران گیلان به فرمانداری‌های استان مراجعه کنند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، شهرام درویشی عصر امروز در نشست ستاد ویژه خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان با اشاره به طرح ساماندهی خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران دهه فجر استان، اظهار کرد: این قشر فرهیخته با در دست داشتن یک قطعه عکس پرسنلی به روابط عمومی فرمانداری‌های شهرستان‌های گیلان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه فرمانداران و مسئولان کمیته‌های ارتباطات و اطلاع‌‌رسانی تا 10 دی ماه جاری فرصت دارند لیست خبرنگاران را به ستاد دهه فجر استان ارسال کنند، افزود: نسبت به درخواست‌های پس از این تاریخ رسیدگی نمی‌شود.

دبیر کمیته ارتباطات و اطلاع‌‌رسانی دهه فجر گیلان با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره فجر مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی استان، خاطرنشان کرد: تجلیل از خبرنگاران ستاد ویژه خبری دهه فجر استان از برنامه‌های جانبی این جشنواره است.

وی تصریح کرد: تمام اخبار دهه فجر گیلان به تفکیک کمیته‌های استانی و ستاد‌های شهرستانی در پایگاه خبری تحلیلی گیل فجر درج می‌شود.

درویشی به همراه داشتن مشخصات کارت ملی خبرنگاران برای صدور کارت‌ها ویژه شناسایی را ضروری دانست و یادآور شد: برای بیش از 200 خبرنگار گیلانی کارت ویژه دهه فجر صادر می‌شود.

وی اضافه کرد: هفت برنامه کلیدی و عملیاتی برای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر استان در نظر گرفته شده که برگزاری جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها ویژه دهه فجر، راه‌اندازی 16 ایستگاه خبری با 200 خبرنگار ویژه دهه فجر، برپایی تورهای خبری فجر، فراخوان و ایده‌پردازی برای مشارکت تمام ایده‌پردازان استان از جمله مهم‌ترین برنامه‌ها است.

این مسئول، از صدور کارت شناسایی ویژه برای خبرنگاران و عکاسان ستاد دهه فجر در 16 شهرستان استان تا 10 دی‌ امسال خبر داد و افزود: با این کارت خبرنگاران ساماندهی شده و به‌راحتی می‌توانند در تمام برنامه‌های دهه فجر در سطح استان حضور یابند.

وی، فعال کردن رسانه‌های صوتی، تصویری و مکتوب برای پوشش خبری برنامه‌ها و فعالیت‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر، انعکاس اطلاعیه‌، بیانیه‌ و اعلام مواضع ستاد در مواقع لزوم از طریق خبرگزاری‌ها، جراید کثیرالانتشار و صدا و سیما را از وظایف کمیته ارتباطات دانست.

درویشی خاطرنشان کرد: دعوت از خبرنگاران و فراهم کردن تمهیدات مناسب برای انجام مصاحبه‌ با مسئولان ستادها و کمیته‌های تخصصی به منظور اعلام برنامه‌ها، فراهم‌سازی زمینه مشارکت رسانه‌ها و انجام هماهنگی لازم برای توجه بیشتر آنها به انتشار مقالات، گزارش‌ها و موضوعات مرتبط با انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن از دیگر وظایف مهم و ماموریت‌های کلی اعضای این کمیته است.

به گفته وی، کارت شناسایی خبرنگاران، تصویربرداران و عکاسان خبری دهه فجر گیلان تا دهه دوم دی‌ ماه جاری صادر می‌شود.

ا‌نتهای پیام/84001/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول