اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی ارشاد استان یزد صورت گرفت

دعوت از خبرنگاران یزد برای ارسال مقاله به سمینار شهر و رسانه

خبرگزاری فارس: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از خبرنگاران و صاحب نظران علوم ارتباطات دعوت کرد تا مقالات و تحقیقات خود را به دومین سمینارعلمی شهر و رسانه ارسال کنند.

دعوت از خبرنگاران یزد برای ارسال مقاله به سمینار شهر و رسانه

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، دومین سمینار شهر و رسانه 9 اسفندماه امسال به میزبانی تبریز برگزار می‌شود.

این سمینار با هدف فرآهم آوردن بستری مناسب به منظور ارائه نظریه‌های کارشناسی و تخصصی و ارائه راهکارهای قابل اجرا به منظور شناساندن نقش رسانه‌ها در حل معضلات شهری و ترغیب روزنامه نگاران به طرح مسائل شهر و مدیریت شهری و شناساندن اصحاب رسانه و مطبوعات به عنوان پل ارتباطی بین شهروندان و مدیران شهری برگزار می‌شود.

تاثیر متقابل رسانه و توسعه شهری، رسانه شاخصی برای ارزیابی درجه مدنیت در شهر، تحلیل محتوای مطالب مربوط به مسائل شهری در رسانه‌ها در دوره‌های مختلف، هنر زبان مشترک رسانه و شهر، شهر ایرانی و اسلامی و نقش رسانه در آن از جمله این محورها است.

نقش و کیفیت رسانه در شهر پایدار، نقش رسانه در دیپلماسی شهری، دیالوگ بین اهالی رسانه و ساکنان شهری، نقش رسانه‌ها در توسعه شهرهای ایران در 100 سال گذشته، جایگاه ادارات فرهنگی و ارشاد اسلامی و سازمان‌های فرهنگی و هنری شهرداری‌ها در مدیریت شهری، ارزیابی شرایط حاکم بر روابط عمومی شهرداری‌های کشور همچنین بررسی تعامل شهرداری‌ها و شوراهای شهر با رسانه‌ها از دیگر محورهای این سمینار به شمار می‌روند.

30 دی ماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین سمینار شهر و رسانه اعلام شده است که مقالات باید به زبان فارسی نوشته شده و دارای عنوان، چکیده، کلمات کلیدی، متن اصلی (شامل روش کار، بحث و نتیجه گیری)، فهرست منابع و پیوست‌ها باشد.

به صاحبان مقالات برتر علاوه بر اهدای جوایز نفیس، فرصت سخنرانی و ارائه مقاله در سمینار نیز داده خواهد شد.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان دی‌ماه جاری به دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان امام خمینی، چهارراه آبرسانی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امور مطبوعات و تبلیغات ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.eana.ir مراجعه کنند.

این گزارش می افزاید، در دومین سمینار شهر و رسانه که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز برگزار می‌شود، خانه مطبوعات استان، معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری تهران، صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، انجمن صنفی انبوه سازان مسکن و ساختمان آذربایجان شرقی، دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، بسیج رسانه، مؤسسه فرهنگی و هنری سلوی نصر، شرکت سرمایه گذاری ساختمانی برج نما، کانون فرهنگ و هنر و ادب آذربایجان شرقی و پایگاه خبری تحلیلی نصر نیوز مشارکت دارند.

انتهای پیام/2464/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول