اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خرم‌آباد:

خبرنگاران مشکلات شهر خرم‌آباد را منعکس کنند

خبرگزاری فارس: شهردار مرکز استان لرستان از خبرنگاران خواست تا مشکلات شهر خرم‌آباد را بیش از پیش مورد نقد و بررسی قرار دهند.

خبرنگاران مشکلات شهر خرم‌آباد را منعکس کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، هرمز نصیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: رسانه‌ها بازوی توانمند مدیریت شهری هستند و باید با نگاه تیزبین خود و نقدی آگاهانه به بررسی مشکلات شهر خرم‌آباد بپردازند تا شهرداری در صورت امکان، اقدام به رفع این مشکلات کند و در صورت عدم توانایی رفع این مشکلات علت را به صراحت به خدمت شهروندان عزیز اعلام کنند، چراکه ما باید با صراحت و صداقت با مردم شهرمان برخورد کنیم.

وی افزود: مجموعه شهرداری یکی از معدود نهادهایی است که با شجاعت به کمی و کاستی‌های خارج از کنترل خود اعتراف می‌کند، اما این‌ها مشکلاتی است که به جهت کم‌کاری نبوده بلکه فقط و فقط به دلیل عدم توانایی مالی در رفع آنها ایجاد شده‌اند.

شهردار خرم‌آباد با اشاره به اینکه در ایجاد یک مشکل تنها یک عامل دخیل نیست، بلکه باید به سایر عوامل آن نیز دقت کرد، اظهار داشت: کار کردن در شهرداری‌ها صبر و حوصله‌ای می‌خواهد تا بتوان در این راه دوام آورد و اگر انگیزه خدمت صادقانه نباشد، هیچ مدیری توانایی ادامه راه را ندارد.

نصیری با بیان اینکه اکنون نوبت آن رسیده است که از شعارزدگی خارج شویم و به جای بحث‌های روزمره و بی‌اثر به طور علمی‌تر و منطقی‌تری پیگیر مطالبات خود باشیم، افزود: مشکلات شهرداری خرم‌آباد بسیار ریشه‌ای‌تر و زیربنایی‌تر است و برخی از این مشکلات مانند رعایت ضوابط شهرسازی، اجرای نمای ساختمان، تعصب و اهمیت در نگهداری و حفظ مبلمان شهری، پرداخت عوارضات و ... باید توسط شهروندان برطرف شود.

وی با تأکید بر اینکه عملکرد شهرداری باید با امکانات و درآمدهایش سنجیده شود، نه با عملکرد کلانشهرها، خاطرنشان کرد: خبرنگاران بیش از پیش به رویدادهای مثبت و منفی و مشکلات شهر واکنش نشان دهند و با انتشار تصاویر، گزارش و مقالات مختلف به نقد و بررسی علل و عوامل زیربنایی مشکلات شهر بپردازند و برای ساختن فردایی بهتر از همین امروز با جدیت و شجاعت دوچندان و بررسی‌های کارشناسانه و آگاهانه مسائل را به آگاهی مردم برسانند، تا مجموعه خدوم شهرداری نیز بیش از پیش در راه خدمات‌رسانی گام بردارند و در غیر این صورت علت وجود معضلات و عدم رفع آن‌ها را به لحاظ شفاف‌سازی به اطلاع مردم خرم‌آباد برسانند.

انتهای‌پیام/2304/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول