اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان خبر داد

برگزاری کارگاه آموزشی صنعت برق و رسانه برای خبرنگاران هرمزگانی

خبرگزاری فارس: مدیر عامل خانه مطبوعات هرمزگان از برگزاری کارگاه آموزشی صنعت برق و رسانه برای اعضای خبرنگار این خانه خبر داد.

برگزاری کارگاه آموزشی صنعت برق و رسانه برای خبرنگاران هرمزگانی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فاطمه رکن‌الدینی ظهر امروز در نشستی در رابطه با برنامه‌های خانه مطبوعات هرمزگان با اعلام این خبر گفت: باتوجه به ضرورت ارائه اطلاعات درست و دقیق به خبرنگاران رسانه‌های گروهی و انعکاس آن در رسانه‌ها؛ کارگاه آموزشی آشنایی با مفاهیم صنعت برق در نیروگاه گازی خلیج فارس برگزار می‌شود.

وی افزود:این کارگاه یک روزه 29 آذر ماه با هدف آشنایی بیشتر اصحاب رسانه و خبرنگاران با مفاهیم تخصصی صنعت برق با فرایند تولید، انتقال و توزیع برق برگزار می‌شود.

به گفته وی، این کارگاه آموزشی می‌تواند خبرنگاران را در راستای تفهیم مفاهیم و اطلاعات صنعت تخصصی برق به خوانندگان بیش از پیش یاری دهد.

رکن الدینی افزود: این کارگاه آموزشی یک روزه چهارشنبه 29 آذر با حضور کارشناسان شرکت توزیع برق، برق منطقه ا‌ی و نیروگاه خلیج فارس برگزار خواهد شد.

وی بابیان اینکه به شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد، اظهار داشت: فرآیند تولید، انتقال و توزیع برق از جمله سرفصل‌های ارائه شده در این کارگاه خواهد بود.

مدیر عامل خانه مطبوعات بر تخصصی‌تر شدن حوزه فعالیت خبرنگاران تاکید کرد و افزود: با توجه به گستردگی حوزه‌های خبری آشنایی خبرنگاران با مباحث و مفاهیم تخصصی اجتناب ناپذیر است.

یادآور می‌شود اعضا می‌توانند برای شرکت در این کلاس‌ها با خانه مطبوعات تماس بگیرند.

انتهای پیام/2310/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول