اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین قم:

خبرنگاران به انعکاس اخبار ارزشی اهتمام کنند

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) قم گفت: خبرنگاران بسیجی باید به انعکاس مناسب اخبار ارزشی رده‌های بسیج اهتمام داشته باشند.

خبرنگاران به انعکاس اخبار ارزشی اهتمام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت‌الاسلام سید رضا عظیمی در همایش خبرنگاران افتخاری بسیج ناحیه امام حسین (ع) قم اظهار کرد: اگر بسیج تا به امروز توانسته در تمام صحنه‌ها موفق و پیروز شود مدیون توسلاتی بوده که به دامان پرمهر اهل بیت (ع) داشته است و در واقع اصل بسیج ولایت‌پذیری و حرکت در مسیر تعالیم ارزشمند دین و ائمه اطهار(ع) است و بدون این اصل بسیج قابل پیشرفت و حرکت نخواهد بود.

وی با بیان اینکه از عنایت حضرات معصومین و اهل بیت (ع) به عالم رزق و روزی داده می‌شود به انواع رزق و اثرات آنها اشاره کرد و سپس گفت: همه باید تمسک و توسلات خود را به ائمه هدی (ع) نه تنها کم نکرده بلکه روز به روز بر آن بیافزایند تا از سفره نعمت‌ها و روزی‌های الهی بیشتر بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران بسیجی علاوه بر مددجویی از اهل بیت (ع)، در تقویت ایمان خویش بکوشند و در عرصه اطلاع‌رسانی، تحلیل‌های درست از اخبار و رویدادها و نیز انعکاس مناسب اخبار ارزشی رده‌های بسیج تلاش کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) با استناد به آیه‌ای از قرآن کریم مبنی بر پرهیز از کتمان حقیقت، به سخنان مقام معظم رهبری در سفر اخیرشان به خراسان شمالی اشاره کرد و افزود: غول رسانه‌ای استکبار و رسانه‌های دروغ پرداز خارجی در تبلیغات خاص خودشان بسیار فعال عمل می‌کنند و ما باید در کشور خود با تلاش بیشتر، در انعکاس حقیقت بسیج و اطلاع‌رسانی اقدامات رده‌های سپاه و بسیج تلاش جدی‌تری انجام دهیم.

وی تصریح کرد: این مسئولیت مهم و افتخار با ارزش بر دوش خبرنگاران بسیجی قرار می‌گیرد که با توان هر چه بیشتر بتوانند با انعکاس دقیق، سریع و صحیح اخبار، در معرفی حقیقت بسیج این یادگار ارزشمند حضرت امام (ره) نقش خود را ایفا ادا کنند.

انتهای پیام/2258/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول