اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان در نشست با رسانه‌ها:

مدیر ضعیف از انتقاد خبرنگاران شکایت می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان گفت: شکایت برخی مدیران از انتقاد سازنده خبرنگاران نشانه ضعف مدیریتی آنان است لذا مدیران باید از انتقادهای سازنده خبرنگاران استقبال کنند.

مدیر ضعیف از انتقاد خبرنگاران شکایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی بعد از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه که با حضور خبرنگاران در سالن فردوسی دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات و تلاش‌های بسیار خوبی در راستای توسعه و آبادانی استان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز انجام شده است.

وی با بیان اینکه ما معتقدیم کم‌کاری‌هایی نیز در برخی حوزه‌ها داریم که باید جبران شود، خبرنگاران را چشم بینا و گوش شنوای مردم دانست که هم کارهای انجام شده را می‌ببیند و با انعکاس درست آن موجب ایجاد امیدواری در بین مردم می‌شوند و با بیان مشکلات و کاستی‌ها نیز مدیران را به انجام کار و تلاش بیشتر تشویق می‌کنند.

به گفته وی، انتقاد سازنده خبرنگاران از نواقص و کاستی‌ها راهگشای رفع مشکلات است و می‌تواند زمینه توسعه هرچه بیشتر استان را در حوزه‌های مختلف فراهم آورد.

به گفته استاندار کردستان، شکایت برخی مدیران از انتقاد سازنده خبرنگاران نشانه ضعف مدیریتی آنان است بلکه مدیران باید از انتقادهای سازنده خبرنگاران استقبال کنند.

وی خبرنگاران استان کردستان را توانمند و دلسوز توصیف کرد و گفت:‌ ارتباط تنگاتنگ با خبرنگاران و شنیدن نظرات و راهکارهای آنان نقش مؤثری در تحقق اهداف دارد.

وی افزود:‌ زیر سئوال بردن خدمات انجام شده از سوی نظام به نفع مردم استان نیست و این دلسوزان مردم به جای انتقادهایی بی‌ریشه و اساس با جذب اعتبارات بیشتر از مرکز به فکر رفع کاستی‌ها باشند.

وی زیرسئوال بردن خدمات نظام در کردستان را ظلم به مردم خواند و احداث سدها، افزایش فضاهای آموزشی، احداث فرودگاه، چند خطه کردن راه‌ها و صدها پروژه عمرانی و زیرساختی دیگر را نمونه‌ای از اقدامات نظام در کردستان نام برد.

وی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران مبنی بر بکارگیری مدیران بدون توجه به توانمندی و تنها به صرف داشتن رابطه، گفت: مدیرانی در استان کردستان به مردم خدمت می‌کنند که همگی از لحاظ توانمندی جایگاه بسیار خوبی داشته و هیچکدام با زد و بند و رابطه‌مندی به این جایگاه نرسیده‌اند.

وی افزود: مدیران استان در مجموع افرادی توانمند، کاری، دانشگاهی و خدمتگزار هستند.

وی تصریح کرد:‌ رایزنی‌هایی نیز به منظور جذب یکی از فعالان حوزه دانشگاه به عنوان مدیر یکی از ادارات انجام شده که با وجود مخالفت‌های که برای برکناری مسئول قبلی این اداره وجود دارد، با جدیت در حال پیگیری هستیم.

انتهای پیام/79002/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول