اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پارس‌جنوبی خبر داد

پرداخت 130 میلیارد تومان اعتبار پروژه‌های کلیدی/ بازدید خبرنگاران از پارس‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پارس‌جنوبی گفت: در سال‌های 90 و 91 در مجموع 130 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی برای اجرای پروژه‌های کلیدی استان بوشهر پرداخت کردیم.

پرداخت 130 میلیارد تومان اعتبار پروژه‌های کلیدی/ بازدید خبرنگاران از پارس‌جنوبی

مسعود نصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: در سفر سوم دولت به استان بوشهر 106 میلیارد تومان پروژه مصوب شده و مقرر شد هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران در منطقه ویژه پارس‌جنوبی تشکیل شود تا پرداخت این میزان اعتبار به تصویب برسد.

وی افزود: ما تکلیف خود می‌دانیم که به صنعت و محیط پیرامونی نفت توجه داشته باشیم و این کمک‌ها نیز در راستای همین وظیفه است.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس‌جنوبی در ادامه گفت: برای ارتباط بیشتر بین صنعت و دانشگاه و تسهیل در رفت و آمد به عسلویه، پرواز بوشهر به عسلویه را برقرار کردیم تا گروه‌های مختلف بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

بازدید خبرنگاران بوشهر از منطقه ویژه پارس‌جنوبی

نصوری افزود: در راستای آشنایی بیشتر خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه با ظرفیت‌ها و خدمات پارس‌جنوبی، بازدیدهای دوره‌ای با هماهنگی روابط عمومی منطقه ویژه برای آنان در نظر می‌گیریم.

وی بیان کرد: حضور خبرنگاران در منطقه و دیدن خدمات صنعت نفت به محیط پیرامونی می‌تواند در آشنایی مردم با خدمات نفت در استان موثر باشد.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس‌جنوبی در بخش دیگری از این گفت‌وگو اظهار داشت: باید برای جذب نیروها در پارس‌جنوبی تناسب نیاز صنعت با خروجی دانشگاه‌ها را هم کنترل کنیم.

نصوری افزود: برای آموزش افراد دیپلمه در رشته‌های مورد نیاز پارس‌جنوبی 6 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفتیم و در همین زمینه نیز تفاهم نامه‌هایی با مراکز آموزشی امضاء کردیم.

وی اظهار داشت: در سال‌های 90 و 91، 2 هزار و 232 نفر نیروی دیپلمه را در رشته‌های مورد نیاز پارس‌جنوبی آموزش دادیم.

انتهای پیام/66006/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول