اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل عمران و مسکن‌سازان استان اردبیل:

پروژه‌های مشارکتی احیای بافت‌های فرسوده را تسهیل می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان استان اردبیل گفت: اجرای پروژه‌های مشارکتی در احیای بافت‌های فرسوده اقدامی قابل قبول است.

پروژه‌های مشارکتی احیای بافت‌های فرسوده را تسهیل می‌کند

علی غفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: مشارکت ساکنین محدوده بافت‌های فرسوده شهری و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی عزمی ملی و عمیق در زیر‌سازی و نوسازی بافت‌های فرسوده است.

وی خاطرنشان کرد:‌ روش‌های مشارکتی متنوعی در بافت‌های فرسوده شهری به کار گرفته می‌شود و این قسمت از شهر قابلیت سازگاری با شیوه‌های مختلف ساخت را داراست که عمدتاً میل و رغبت به اجرای طرح‌های مشارکتی در آنها مورد پسند است.

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان استان اردبیل یادآور شد: در همین راستا شرکت عمران و مسکن‌سازان اردبیل نیز تمایل به مشارکت داشته و به جای صرف منابع در یک پروژه به صورت تملکی و اجرا می‌تواند با مشارکت در چندین پروژه از بازده و بهره‌وری بیشتری برخوردار شود.

غفاری احیای بافت فرسوده را جزو اولویت‌های شرکت عمران و مسکن‌سازان اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه شرکت عمران و مسکن‌سازان استان اردبیل کارگزار و نماینده رسمی شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهرهای ایران بوده و وظیفه اجرایی کارها بر عهده این شرکت است طبعاً بحث عمده و اعظم کارهای شرکت صرف انجام امورات شرکت مادر تخصصی شده و بسیاری از کارهای اجرایی را شرکت عمران و مسکن‌سازان در سطح استان مدیریت، هدایت و اجرا می‌کند.

مطالعه طرح بهسازی چهار شهر با 6 میلیارد ریال اعتبار

وی در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل به مطالعات انجام یافته و در دست اقدام شرکت در حوزه بافت‌های فرسوده اشاره کرد و بیان داشت: مطالعات و تهیه طرح بهسازی بافت فرسوده شهرهای اردبیل، خلخال، مشگین‌شهر و پارس‌آباد با انتخاب مشاورین با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان استان اردبیل افزود: مطالعات شهرهای اردبیل، خلخال و پارس‌آباد با سیر مراحل قانونی به تصویب کمیسیون ماده 5 رسیده و مصوب شده است.

غفاری تصریح کرد:‌ مطالعات مشگین‌شهر نیز با طرح و تصویب در کمیته فنی مربوطه در مرحله طرح در کمیسیون ماده 5 قرار دارد.

وی ادامه داد: اتمام مطالعات سکونتگاه‌های غیر‌رسمی شهر اردبیل نیز در حال پیگیری و اقدام بوده و مطالعات سکونتگاه‌های غیر‌رسمی شهر پارس‌آباد به پایان رسیده و در ستاد توانمند‌سازی سکونتگاه‌های غیر‌رسمی استان مطرح شده و به تصویب خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان استان اردبیل در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل اذعان داشت: در نظر داریم تا به پروژه‌های تعریف شده جامه عمل پوشانده و پروژه‌های پیش‌بینی شده در مطالعات مربوطه را به نحو مطلوب اجرایی کنیم.

انتهای پیام/62007/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول