اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان مازندران:

بافت‌های فرسوده را تا 10 سال آینده نوسازی می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان استان مازندران گفت: بر اساس برنامه پنجم کشور تا 10 سال آینده بافت‌های فرسوده را ساماندهی می‌کنیم.

بافت‌های فرسوده را تا 10 سال آینده نوسازی می‌کنیم

مهدی حدادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اشاره به اینکه در سال جاری بیش از 3 هزار و 600 واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده شهرهای مختلف مازندران به بهره‌برداری رسیده است، افزود: افتتاح پروژه‌ها در بافت‌های فرسوده در سال جاری ادامه خواهد داشت و در پایان سال نیز بیش از یک‌هزار و 200 واحد آماده افتتاح خواهد بود.

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان استان مازندران با بیان اینکه برای نوسازی بافت‌های فرسوده گام‌های بلندی برداریم خاطر نشان کرد: باید همت کنیم و با کمک مردم نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده شهری را به طراز مطلوب و استاندارد رسانده و بر اساس برنامه پنجم کشور تا 10 سال آینده بافت‌های فرسوده را ساماندهی کنیم.

وی همچنین گفت: نوسازی واحدهای مسکونی بافت‌های فرسوده به هر شکل ممکن ملاک نخواهد بود بلکه باید به سمت تأمین مسکن مناسب و با کیفیت گام برداریم تا در آینده شاهد بافت‌های فرسوده دیگری نباشیم.

حدادیان خاطر نشان کرد: برای برطرف ‌شدن مشکلات بافت‌های فرسوده شهری و سکونت‌گاه‌های غیررسمی نیازمند تصمیم‌های بزرگی هستیم و باید نگاه‌ها را تغییر دهیم و با فرهنگ‌سازی بخش‌های مختلف خصوصی و دولتی را به این امر راغب سازیم.

این مسئول با اشاره به اینکه بیش از 5 هزار هکتار بافت فرسوده در استان مازندران وجود دارد، اعلام کرد: اگر روند نامطلوب ساخت و سازها و سرعت کم نوسازی بافت‌های فرسوده ادامه یابد هیچ تغییری را احساس نخواهیم کرد و میزان بافت‌های فرسوده استان افزایش چشمگیری نیز می‌یابد.

وی با تقدیر از شهرداران و بانک‌های عامل استان اظهار امیدواری کرد تسهیلات بانکی و 50 درصد تخفیفات شهرداری‌ها به متقاضیان پروانه ساختمانی کماکان ادامه یابد تا در طی برنامه تدوین شده فرسودگی از شهرهای استان برچیده شود.

انتهای پیام/2296/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول