اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت مسکن‌سازان همدان خبر داد

آماده‌سازی 3537 واحد مسکونی در بافت فرسوده همدان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان استان همدان از آماده‌سازی 3 هزار و 537 واحد مسکونی برای افتتاح در بافت فرسوده استان همدان خبر داد.

آماده‌سازی 3537 واحد مسکونی در بافت فرسوده همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی اسدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا پایان امسال بخشی از پروژه‌های ساخت و ساز مردمی در بافت‌های فرسوده شهری افتتاح می‌شود.

وی افزود: در راستای بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده شهری شاهد استقبال گسترده مردم هستیم که این روند رو به رشد بوده و همچنان نیز ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان استان همدان بیان داشت: بسیاری از ساخت و سازهای مردمی در مرحله نازک‌کاری و اتمام پروژه است که امید است تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 3 هزار و 537 واحد آماده بهره‌برداری است، عنوان کرد: از این تعداد 2 ‌هزار و 225 واحد مسکونی در شهرستان همدان، 944 واحد مسکونی در شهرستان ملایر و 175 واحد مسکونی در شهرستان تویسرکان به بهره‌برداری می‌رسد.

اسدی ادامه داد: 103 واحد مسکونی نیز در شهرستان اسدآباد، 38 واحد مسکونی در شهرستان نهاوند، 36 واحد مسکونی در شهرستان بهار و 16 واحد مسکونی نیز در شهرستان کبودراهنگ آماده بهره‌برداری است.

وی با اشاره به اعتبار هزینه شده تصریح کرد: اعتبار هزینه شده این پروژه‌ها از محل تسهیلات بانکی و آورده متقاضیان جذب شده است.

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان استان همدان ضمن قدردانی از همکاری بانک‌های عامل در اجرای پروژه‌های ساخت و ساز مردمی اعتبار مورد نیاز این پروژه‌ها را بیش از 672 میلیارد ریال عنوان کرد که با مشارکت مردم به مرحله اجرا رسید.

وی ابراز داشت: با نوسازی 3 هزار و 537 واحد میانگین حجم عملیات در فضای مفید و مشاع ساخته شده 390 هزار متر مربع است.

اسدی یادآور شد: برای هر واحد 110 متر مربع در نظر گرفته شده که با احتساب این رقم میزان عرصه نوسازی شده در بافت فرسوده به 26 هکتار می‌رسد.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: می‌توانیم ادعا کنیم در سال جاری به لطف خداوند به هدف خود که نوسازی 10 درصد از بافت فرسوده است، رسیده‌ایم.

انتهای پیام/89006/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول