اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور شهردار تبریز صورت گرفت

افتتاح بزرگ‌ترین شریان ارتباطی در قلب بافت فرسوده شنب‌غازان تبریز

خبرگزاری فارس: به مناسبت روز حمل و نقل و باحضور شهردار تبریز، اعضای شورای اسلامی شهر، خانواده معظم شهدا، جمعی از مدیران شهری، و شهروندان تبریزی خیابان 24 متری شهریار (شنب‌غازان) افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

افتتاح بزرگ‌ترین شریان ارتباطی در قلب بافت فرسوده شنب‌غازان تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، محمد علیلو شهردار منطقه شش در این مراسم با تأکید بر عزم جدی این منطقه برای محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات بهینه در مناطق محروم و کم‌برخوردار، اجرای این طرح را  در راستای همین سیاست و نیز برنامه‌های ابلاغی شهردار تبریز و شورای اسلامی شهر ارزیابی کرد و افزود: توجه به نیازها و حل مشکلات منطقه شنب‌غازان به عنوان بخشی از شهر تبریز از جمله وظایف و تعهداتی است که بر عهده شهرداری منطقه شش گذاشته شده بود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه اجرای خیابان 24 متری شهریار از پروژه‌های مصوب شهرداری در سال 91 نبود، خاطرنشان کرد: با دستور شهردار تبریز و حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر و مشارکت اهالی محل توانستیم بعد از 20 سال شاهد اجرا و بهره‌برداری از این پروژه مهم در این منطقه باشیم.

خیابان شهریار (شنب‌غازان) به طول 800 متر، عرض 24 متر با هزینه‌ای بالغ بر 85 میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. 

عضو شورای اسلامی تبریز گفت: در سال‌های اخیر با اجرای پروژه‌های شهری چهره تبریز تحول چشمگیری یافته است.

رسول درسخوان افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز به عنوان خادمان دلسوز مردم تلاش برای تأمین رفاه و آسایش آنان را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند و این هدف در تقدیم صدها طرح و پروژه عمرانی، خدماتی، رفاهی و مشارکتی متجلی است.

وی در ادامه سخنان خود با اعلام اینکه بدون مشارکت شهروندان اجرای پروژه‌ها و طرح‌های مهم و زیربنایی شهری امکان‌پذیر نیست، تأکید کرد: در سال‌های اخیر با حمایت‌های شهروندان شاهد اجرای موفقیت‌آمیز پروژه‌های بزرگی در شهر تبریز بوده‌ایم که این امر باعث شتاب خدمات‌رسانی و تسریع روند توسعه شهری شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز همچنین خاطرنشان کرد: استقرار مدیریت برنامه محور در رأس هرم مدیریتی شهرداری و نیز تلاش شبانه‌روزی مدیران و پرسنل شهرداری برای تحقق اهداف توسعه باعث شده است که ما شاهد تحولات و تغییرات گسترده‌ای در حوزه مدیریت شهری تبریز باشیم و نام تبریز به عنوان شهری پیشگام در کشور مطرح شود.

درسخوان همچنین با اشاره به اجرای پروژه مسیرگشایی خیابان شهریار گفت: در چند سال اخیر اقدامات خوبی در این منطقه صورت گرفته و چهره شنب‌غازان متحول شده است.

انتهای پیام/60001/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول