اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری شهرداری اردبیل

مجتمع‌های ساختمانی در بافت‌های فرسوده احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی بافت قدیم شهری شهرداری اردبیل از مشارکت شهرداری در احداث مجتمع در بافت‌های فرسوده شهری خبر داد.

مجتمع‌های ساختمانی در بافت‌های فرسوده احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، شهرام جوادزاده در بازدید از مناطق و محلات واقع در بافت‌های فرسوده شهر اردبیل اظهار داشت: با هدف ترغیب و تشویق و حفظ بافت‌های سنتی آن محلات، شهرداری اردبیل مصمم به هرگونه همکاری و مشارکت با مالکان در صدور مجوز احداث ساختمان است.

این مسئول با بیان اینکه سطح وسیعی از بافت فرسوده شهر اردبیل در محدوده حوزه منطقه یک شهرداری واقع شده است، افزود: در صورتی که صاحبان زمین‌های بلاتکلیف و بایر واقع در محدوده مصوب بافت‌های فرسوده تمایل داشته باشند این سازمان آمادگی دارد هم در صدور مجوز احداث بنا و مجتمع و هم در احداث و تقسیم واحدهای احداثی فی‌ ما‌ بین مالک و سازمان به صورت سهام پروژه مشارکت کند.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی بافت قدیم شهری شهرداری اردبیل با تاکید بر عزم شهرداری در به کارگیری طراحی و معماری اسلامی و سنتی در ساخت و سازها در بافت‌های فرسوده اظهار داشت: همکاری و مشارکت شهروندان می‌تواند در سرعت‌دهی به شیوه کنونی بهسازی، نوسازی، گشایش معابر کم عرض و همچنین نزدیک شدن به ایده‌آل‌های معماری کمک کند.

انتهای پیام/62003/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول