اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان خبر داد

بهسازی فاز دوم ترمینال فرودگاه آبادان

خبرگزاری فارس: مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان از بهسازی فاز دوم ترمینال این فرودگاه خبر داد.

بهسازی فاز دوم ترمینال فرودگاه آبادان

محمدرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهارکرد: فاز دوم ترمینال فرودگاه آبادان با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند بهسازی می‌شود.

وی افزود: در جلسه‌ای که با مشاور مدیرعامل منطقه آزاد برگزار شد در خصوص پروژه‌های مختلف این سازمان در فرودگاه آبادان بحث و تبادل نظر شد.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان ادامه داد: همچنین در این جلسه در خصوص وضعیت فیزیکی و نمای ترمینال فرودگاه آبادان نیز مذاکراتی صورت گرفت.

رضایی با اشاره به پیگیری‌های قبلی صورت گرفته در این خصوص تصریح کرد: در این جلسه در خصوص مدت زمان طولانی  معضل متوقف ماندن عملیات به‌سازی پروژه فاز دوم ترمینال فرودگاه آبادان به نتایج مناسبی رسیدیم.

وی با بیان اینکه عدم تکمیل این پروژه هم‌اکنون یکی از معضلات فرودگاه آبادان محسوب می‌شود اضافه کرد: عدم تامین اعتبارات موردنیاز مهم‌ترین عامل توقف این پروژه بوده است.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس خاطرنشان‌کرد: تامین فضای مورد نیاز به عنوان یکی از اساسی‌ترین نیازهای افزایش پروازهای داخلی و خارجی به شمار می‌رود.

رضایی افزود: بر این اساس مقرر شد تا طرح به‌سازی فاز دوم و تغییر نمای کلی ترمینال به صورت مشارکتی و با همکاری منطقه آزاد اروند و شرکت فرودگاه‌ها انجام گیرد.

وی گفت: بودجه مورد نیاز این پروژه در سال 91 تصویب و از سال آینده شاهد اجرایی شدن آن خواهیم.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان در پایان گفتگو با خبرنگار فارس در آبادان با تاکید بر اهمیت و تاثیر به‌سازی فاز دوم ترمینال فرودگاه گفت: عمران فرودگاه به عنوان مرکز ورودی هر منطقه تاثیر بسزایی در تحقق اهداف منطقه داشته و توسعه فرودگاه زمینه سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار در این نقطه را میسر می‌کند.

انتهای پیام/72008/صا/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول