اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجری فرودگاه قم:

فرودگاه قم نیازمند سرمایه‌گذاری مردمی است

خبرگزاری فارس: مجری فرودگاه بین‌المللی قم گفت: مدیران و مسئولان باید با اعتمادسازی زمینه سهیم شدن عموم مردم در ساخت این فرودگاه را فراهم کنند.

فرودگاه قم نیازمند سرمایه‌گذاری مردمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدعلی شفیعی چهارشنبه شب در دیدار با علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: درصدد هستیم شهری فرودگاهی در قم ایجاد کنیم که مردم نیز در زمینه مشارکت برای ساخت فرودگاه بین‌المللی قم همکاری لازم را داشته‌اند.

وی افزود: همکاری مردمی بخشی از سرمایه‌ها را برای ساخت فرودگاه قم تأمین کرده اما نیازمند اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی بیشتری هستیم تا این فرودگاه متعلق به مردم باشد.

مجری فرودگاه بین‌المللی قم با تاکید بر کمک دولت به تکمیل این فرودگاه از طریق اعطای مجوزهای لازم و آسان‌تر شدن بروکراسی اداری گفت: باید حمایت‌های لازم صورت گیرد تا بتوانیم سرمایه‌های عظیم را برای تکمیل هرچه سریع‌تر شهر فرودگاهی قم جذب کنیم.

وی ادامه داد: اگر مسئولان حمایت‌های لازم را از ما داشتند سال قبل این فرودگاه به بهره‌برداری می‌رسید و امروز هم معتقدیم در صورت حمایت‌های لازم تا پایان سال می‌توانیم آن را تکمیل کنیم.

شفیعی با بیان اینکه طول باند فرودگاه بین‌المللی قم 4 هزار و 620 متر است عنوان داشت: 9 هزار متر ترمینال فرودگاه نیز آماده شده اما به جز انشعاب برق، سایر انشعابات مانند آب و گاز هنوز به فرودگاه اختصاص داده نشده است.

مجری فرودگاه بین‌المللی قم اضافه کرد: مسئولان می‌توانند با تجمیع امکانات زمینه سرمایه‌گذاری بیشتر و سوددهی بیشتر را فراهم کنند زیرا شهر فرودگاهی قم از بسیاری پروژه‌های معروف دیگر در سراسر کشور بزرگ‌تر و سودآورتر خواهد بود.

وی با تاکید مجدد بر مردمی شدن طرح فرودگاه بین‌المللی قم افزود: مدیران و مسئولان باید با اعتمادسازی زمینه سهیم شدن عموم مردم در ساخت این فرودگاه را فراهم کنند.

شفیعی با بیان اینکه طرح‌های زیادی برای ساخت هتل و مراکز تفریحی در کنار شهر فرودگاهی قم پیش‌بینی شده است گفت: تکمیل فرودگاه نیازمند تولید ثروت است که این امر هم به نوبه خود به مشارکت‌های عمومی و سرمایه‌گذاری‌های بیشتر احتیاج دارد.

انتهای پیام/78004/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول