اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره انفاقات و امور اجرایی کمیته امداد استان زنجان خبر داد

توزیع 70 هزار قلک در قالب طرح احسان دانش‌آموزی در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره انفاقات، صدقات و امور اجرایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از توزیع 70 هزار قلک مقوایی در قالب طرح احسان دانش‌آموزی خبر داد.

توزیع 70 هزار قلک در قالب طرح احسان دانش‌آموزی در زنجان

محمود بیات امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از آنجایی که دانش‌آموزان سرمایه‌های ملی کشور هستند، آموزه‌های دینی و اعتقادی در رشد و شکوفایی آنها تاثیر فراوانی دارد.

وی با اشاره به اینکه آموزش فرهنگ نوع‌دوستی و کمک به نیازمندان به عنوان یکی از سرفصل‌های بسیار مهم در تربیت دانش‌آموزان است، اضافه کرد: برای داشتن جامعه‌ای سرشار از عاطفه و سالم ترویج فرهنگ نوع‌دوستی در بین دانش‌آموزان اهمیت بسیاری دارد.

رئیس اداره انفاقات، صدقات و امور اجرایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه کمیته امداد استان زنجان در راستای ترویج فرهنگ نوع‌دوستی اقدام به اجرای طرح‌های مختلف در طول سال می‌کند، افزود: طرحی که به منظور تبیین نوع‌دوستی در بین دانش‌آموزان اجرا می‌شود، طرح احسان دانش‌آموزی است.

وی با اشاره به اینکه همه ساله در راستای اجرای طرح احسان دانش‌آموزی قلک‌های مقوایی کمیته امداد در مدارس استان توزیع می‌شود، اضافه کرد: این قلک‌ها پس از 45 روز از مدارس جمع‌آوری می‌شود.

بیات خاطرنشان کرد: امسال نیز 70 هزار قلک مقوایی در قالب طرح احسان دانش‌آموزی در مدارس ابتدایی و راهنمایی استان در حال توزیع است.

وی با اشاره به اینکه طرح احسان دانش‌آموزی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان اجرا می‌شود، افزود: 50 درصد از مبالغ جمع‌آوری شده از محل اجرای این طرح در بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت توسط آموزش و پرورش و 50 درصد نیز در بین دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان توزیع می‌شود.

لازم به ذکر است، به گفته رئیس اداره انفاقات، صدقات و امور اجرایی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان سال گذشته در راستای اجرای طرح احسان دانش‌آموزی مبلغ 627 میلیون ریال کمک از مدارس استان جمع‌آوری شد.

انتهای پیام/73005/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول