اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان خبر داد

جمع‌آوری 260 میلیون ریال کمک مردمی در قالب طرح اکرام ایتام

خبرگزاری فارس: مسئول خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از جمع‌آوری 260 میلیون ریال کمک مردمی در قالب طرح اکرام ایتام خبر داد.

جمع‌آوری 260 میلیون ریال کمک مردمی در قالب طرح اکرام ایتام

عیسی بیات امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد استان زنجان سالانه طرح‌های مختلف مشارکتی را به منظور کمک به خانواده‌های نیازمند اجرا و در همین راستا کمک‌های مردمی در خانه انفاق استان جمع‌آوری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سالانه بیش از 45 طرح مشارکتی توسط کمیته امداد استان اجرا می‌شود، افزود: امدادگران در خانه انفاق نیز در قالب طرح‌های اجرایی این نهاد نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مردمی اقدام می‌کنند.

مسئول خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در ادامه به ارائه گزارشی از کمک‌های جمع‌آوری شده در آذر ماه و در خانه انفاق پرداخت و گفت: در این مدت مبلغ 4 میلیون و 627 هزار و 500 ریال کمک در قالب طرح آزادسازی زندانیان جمع‌آوری شد.

وی همچنین با اشاره به جمع‌آوری 260 میلیون و 403 هزار و 250 ریال کمک مردمی در قالب طرح اکرام ایتام افزود: در آذر ماه امسال 26 حامی کفالت 30 یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان را قبول کرده‌اند.

بیات در ادامه با اشاره به جمع‌آوری 150 هزار ریال کفاره در خانه انفاق زنجان اضافه کرد: همچنین در آذر ماه، 3 میلیون و 991 هزار و 100 ریال کمک مردمی نیز در قالب صدقات جمع‌آوری و سه صندوق کوچک توزیع شده است.

وی در ادامه با اشاره به جمع‌آوری 340 هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح کوثر و در خانه انفاق زنجان یادآور شد: همچنین در قالب طرح محسنین نیز مبلغ یک میلیون و 350 هزار ریال کمک مردمی در این مرکز جمع‌آوری شده است.

مسئول خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی استان زنجان همچنین مبلغ کمک‌های نقدی جمع‌آوری شده برای کمک به زلزله‌زدگان را در آذر ماه امسال 450 هزار ریال اعلام کرد.

انتهای پیام/73005/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول