اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس:

فعالان رسانه‌ها برای ایجاد بصیرت در جامعه تلاش کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس گفت: فعالان رسانه‌های جمعی باید برای ایجاد شناخت و بصیرت در جامعه تلاش کنند و در این راستا به ایفای نقش بپردازند.

فعالان رسانه‌ها برای ایجاد بصیرت در جامعه تلاش کنند

محمد علی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: صحیح نیست مردم از هم‌اکنون تحت تاثیر احساسات، تبلیغات و شور انتخاباتی قرار گیرند چرا که این موضوع در روند سازندگی کشورمان و انجام دادن امور مختلف تاثیر می‌گذارد.

وی با بیان اینکه از هم‌اکنون مردم نباید تحت تاثیر عواطف و احساسات قرار گیرند، افزود: همه کسانی که به عنوان کاندیدا مطرح هستند در حد حدس و گمان بوده و قطعی نیست به طوری که علاوه بر سه نفر مورد اشاره مبنی بر آقایان ولایتی، قالیباف و حداد عادل افراد دیگری نیز شاید کاندید شوند.

این نماینده مجلس در پاسخ به این سؤال که آیا از طرف دولت نیز کاندید معرفی می‌شود یا خیر، خاطر نشان کرد: در این ارتباط عقاید مختلفی مطرح شده است یک عده باور دارند از لحاظ قانونی رئیس جمهور نمی‌تواند کاندید معرفی کند ولی افراد دیگری بر این عقیده هستند از بدنه دولت نیز اشخاصی کاندید شوند.

علی‌پور اضافه کرد: در این مورد که از بدنه دولت کسانی کاندید می‌شوند یا نه و در صورت مثبت بودن پاسخ در این ارتباط که چه‌کسانی برای ورود به صحنه علاقه‌مند هستند هیچ‌گونه نظر قطعی وجود ندارد و با نزدیک شدن ایام انتخابات همه مسائل روشن می‌شود.

وی اظهار داشت: در بحبوحه انتخابات ریاست جمهوری افراد زیادی به عنوان کاندید مطرح شده و به معرفی کردن برنامه‌های مختلف خود در امور سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ... مبادرت می‌کنند ولی اقشار مختلف جامعه باید هوشمندانه به انتخاب فرد مورد نظر اهتمام بورزند و برای شناخت کامل افراد تلاش کنند.

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی نقش رسانه‌های جمعی را در این زمینه‌ بی‌بدیل دانست و اظهار داشت: فعالان رسانه‌های جمعی باید برای ایجاد شناخت و بصیرت در جامعه اهتمام کرده و در این راستا به ایفای نقش بپردازند.

انتهای پیام/61002/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول