اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان در مجلس خبر داد

تأسیس مرکز تخصصی درمان بیماری‌های سرطانی در همدان

خبرگزاری فارس: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از تأسیس مرکز تخصصی درمان بیماری‌های سرطانی در همدان خبر داد.

تأسیس مرکز تخصصی درمان بیماری‌های سرطانی در همدان

ابراهیم کارخانه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در نامه‌ای به رئیس جمهور در ماه گذشته خواستار تأسیس مرکز تخصصی درمان بیماری‌های سرطانی در همدان شدیم که این موضوع مورد موافقت وی قرار گرفت و به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستور کتبی برای تأسیس مرکز تخصصی درمان بیماری‌های سرطانی در همدان داده شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز با هماهنگی و همکاری مسئولان و مدیران استانی این موضوع را پیگیری و اجرایی خواهیم کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: وجود 2 هزار و 800 بیمار سرطانی در استان همدان و گنجایش تنها 15 تخت درمانی در تنها بیمارستان بزرگ شهر و افزون بر آن مراجعه از استان‌های همجوار یکی از مشکلات بخش درمان استان همدان است که با توجه به گستره آن ضرورت اجرای این طرح در همدان بسیار ضروری است.

وی ادامه داد: تجهیز بیمارستان‌های شهر همدان به امکانات پیشرفته و مناسب باعث عدم مراجعه بیماران به تهران و کم شدن هزینه درمان آن‌ها خواهد شد.

 کارخانه‌ای ابراز داشت: این موضوع مهم باید در اولویت کاری مسئولان بخش بهداشت و درمان استان قرار گیرد تا خدمات بیشتری در این بخش برای شهروندان صورت گیرد.

وی ادامه داد: البته مشکلات بیماران خاص و سرطانی باید به علت هزینه‌های زیاد آن و همچنین فشار بیشتر به خانواده‌ها باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از رئیس جمهور خواستیم که به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با توجه به مهیا بودن مکان مناسب در سریعترین زمان ممکن نسبت به تأسیس و تجهیز مرکز تخصصی درمان بیماری‌های سرطانی در استان با امکان خدمت‌دهی به استان‌های مجاور اقدام کند که با موافقت کتبی رئیس جمهور روبه‌رو شد  و هم‌اکنون این موضوع که موافقت اولیه آن حاصل شده از سوی نمایندگان و مسئولان استان پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/89002/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول