اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آب و فاضلاب بشرویه:

اعتبار مرمت و بازسازی تأسیسات آبی بشرویه اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب و فاضلاب شهری بشرویه گفت: امسال از محل اعتبارات تملک و ماده 12 برای اجرای پروژه مرمت و بازسازی تاسیسات آبی بشرویه 380 میلیون ریال اعتبار اختصاص داده شده است.

اعتبار مرمت و بازسازی تأسیسات آبی بشرویه اختصاص یافت

محمدحسین بیزادی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: امور آب و فاضلاب بشرویه برای تأمین آب شرب سالم و بهداشتی 7 هزار و 222 مشترک و خدمت‌رسانی به شهروندان به صورت شبانه‌روزی انجام وظیفه می‌کند.

وی ادامه داد: امسال 4 میلیارد و 210 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک و ماده 12 برای اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب بشرویه مصوب شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری بشرویه با بیان اینکه این میزان اعتبار در قالب چهار پروژه هزینه می‌شود، تصریح کرد: از اعتبارات مالی سال 91، برای تکمیل آبرسانی بشرویه 900 میلیون ریال و اصلاح، توسعه و بازسازی شبکه آب شرب 238 میلیون ریال اعتبار هزینه می‌شود.

بیزادی‌زاده افزود: برای اجرای پروژه مرمت و بازسازی تأسیسات آبی بشرویه 380 میلیون ریال و برق‌رسانی به یک حلقه چاه 550 میلیون ریال اعتبار اختصاص داده شده است.

*نصب 653 انشعاب آب در مسکن مهر بشرویه

وی از نصب 653 انشعاب آب در مسکن مهر بشرویه خبر داد و گفت: عملیات اجرای شبکه آبرسانی به اراضی مسکن مهر با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون ریال انجام شده و به اتمام رسیده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری بشرویه اظهار کرد: 653 انشعاب خریداری شده تعاونی‌های مسکن مهر این شهرستان نصب و تحویل تعاونی‌ها شده است و تمام افراد ساکن از نعمت آب برخوردار هستند.

بیزادی‌زاده از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام به پروژه اصلاح و بازسازی شبکه‌های فرسوده آب با هدف کاهش میزان هدررفت آب اشاره کرد.

انتهای پیام/69006/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول