اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خبر داد

نامگذاری مدارس جدیدالتأسیس چهارمحال و بختیاری به نام 9 دی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور گرامیداشت هفته بصیرت مدارس یا مراکز فرهنگی، خدماتی جدیدالتأسیس این استان به نام نهم دی‌ماه نامگذاری می‎شود.

نامگذاری مدارس جدیدالتأسیس چهارمحال و بختیاری به نام 9 دی

علیرضا کریمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: روز نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق با امت و ولایت نامگذاری شده که مردم نیز همواره با حضور خود در تمام صحنه‌های انقلاب بر اهمیت و جایگاه آن تأکید کرده‌اند.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته بصیرت، بیان داشت: با توجه به فرارسیدن هفته بصیرت به منظور بزرگداشت این هفته آموزش و پرورش طی یک برنامه‌ریزی منسجم برنامه‌هایی بسیاری را تدارک دیده است.

کریمیان از برگزاری نشست‌های سیاسی و بصیرتی در سطح مدارس متوسطه این استان خبر داد و گفت: تبیین ابعاد مختلف حماسه یوم الله نهم دی با حضور دانش‌آموزان و ائمه جمعه و جماعات موضوع این نشست‌های سیاسی و بصیرتی خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از نامگذاری مدارس جدیدالتأسیس در منطقه به نام نهم دی‌ماه خبر داد و ادامه داد: مدارس یا مراکز فرهنگی، خدماتی جدیدالتأسیس در این هفته به نام نهم دی‌ماه نامگذاری خواهند شد.

وی ابراز داشت: با توجه به ایام امتحانات برنامه‌هایی نمادین به‌منظور بزرگداشت یوم الله نهم دی در مدارس تابعه نیز برگزار خواهد شد.

کریمیان با اشاره به برخی از ویژه برنامه‌های تدوین شده به مناسبت اجرا در هفته بصیرت، افزود: برگزاری مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری متنوع بصیرتی و تقدیر از منتخبین، برپایی نمایشگاه‌های بصیرتی در سطح ادارات و مدارس استان و تهیه و توزیع تبلیغات صوتی، تصویری و نرم افزارهای بصیرتی از جمله برنامه‌های بزرگداشت هفته بصیرت است.

این مسئول از سفر حشمت‌الله قنبری همدانی محقق و تحلیل گر سیاسی کشور در هفته بصیرت به شهرکرد خبر داد و متذکر شد: در مراسم بزرگداشت نهم دی‌ماه در این استان دکتر قنبری همدانی در مصلی بزرگ امام خمینی شهرکرد حضور خواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اذعان داشت: مراسم مشابهی با حضور دیگر سخنرانان مطرح استانی در 18 نقطه از این استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/68006/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول