اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان سمنان خبر داد

تأسیس دفاتر وکلا و کارشناسان در سمنان

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان سمنان از تأسیس دفاتر وکلا و کارشناسان در مرکز این استان خبر داد.

تأسیس دفاتر وکلا و کارشناسان در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان سمنان، احمد سیاوش‏پور امروز در دیدار با اعضای هیئت مدیره دفاتر استانی وکلا و کارشناسان، ضمن ابراز خرسندی از شکل‏گیری دفاتر استانی کانون‏های وکلا و کارشناسان، این دفاتر را در افزایش نظم و اخلاق حرفه‏ای و خدمت‏رسانی مطلوب وکلا و کارشناسان به جامعه مؤثر دانست.

وی گفت: گردهمایی دو جمعیت حقوقدان و کارشناس و هویت‏یابی این دو شخصیت حرفه‏ای  باعث جهت‏گیری بر اساس اهداف عالی دستگاه قضایی از جمله تحقق عدالت در سطح جامعه می‏شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان از هیئت مدیره دفاتر استانی وکلا و کارشناسان خواست تا با برگزاری جلسات مستمر با اعضای زیر مجموعه خود، موجبات تقویت پایه‏های اعتقادی و اخلاقی آنها را فراهم آورند.

سیاوش‏پور گفت: اعتمادسازی میان مردم و دوری از تخریب دستگاه قضایی از جمله موارد اخلاق حرفه‏ای است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین از خریداری محلی برای تاسیس دفاتر استانی کانون وکلا و کارشناسان در مرکز استان سمنان خبر داد و افزود: در آینده‏ای نزدیک، با همکاری دو تشکل شاهد بهره‏برداری از این مرکز خواهیم بود.

حجت‏الاسلام محمدقاسم عین‏الکمالی، معاون آموزش دادگستری کل استان سمنان نیز در ابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارشی، از فعالیت 195 وکیل و 95 کارشناس در سطح استان سمنان خبر داد.

وی تعداد کارآموزان علمی و عملی وکالت را 20 نفر  و کارآموزان کارشناسی را پنج نفر اعلام کرد.

انتهای پیام/2249/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول