اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس مجمع خیران ماهک عنوان کرد

استفاده از ظرفیت روستاییان برای ساخت بیمارستان ویژه کودکان سرطانی

خبرگزاری فارس: نائب رئیس مجمع خیران ماهک با اشاره به اینکه ظرفیت زیادی در روستاها وجود دارد، گفت: باید از این ظرفیت برای احداث بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک استفاده کنیم.

استفاده از ظرفیت روستاییان برای ساخت بیمارستان ویژه کودکان سرطانی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مجتبی کواکبیان صبح امروز در نشستی با دهیاران در سالن همایش فنی و حرفه‌ای مازندران اظهار داشت: دهیاران می‌توانند فعالیت‌ها و اهداف مجمع خیران ماهک، را در روستاها اطلاع‌رسانی کنند.

کواکبیان با بیان اینکه مجمع خیران ماهک، اهداف دیگری همچون اطلاع‌رسانی در زمینه موارد پیشگیری از بروز سرطان را هم در برنامه‌های خود دارد، تصریح کرد: این کار از طریق تهیه و توزیع بروشور و پوستر انجام می‌شود.

وی با تقدیر از استقبال دهیاران از مسائل مربوط به مجمع خیران ماهک و یاری رساندن دهیاران در اجرای اهداف مجمع ماهک، یادآور شد: دهیاران می‌توانند برای تهیه و توزیع بروشورهای اطلاع‌رسانی و همچنین جمع‌آوری کمک‌های مردمی به ماهک، با دفتر این مجموعه در ارتباط باشند.

نائب رئیس مجمع خیران ماهک خاطر نشان کرد: همواره بر این موضوع تاکید کرده‌ایم که کمک‌های مردمی نه فقط در بخش مالی بلکه بخش معنوی هم می‌تواند مؤثر باشد.

انتهای پیام/86007/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول