اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی خبر داد

برگزاری برنامه‌های متنوع 9 دی در دانشگاه‌های خوی

خبرگزاری فارس: فرماندار خوی گفت: 9 دی برنامه‌های متنوعی به مناسبت گرامیداشت این ایام در شهرستان خوی برگزار می‌شود.

برگزاری برنامه‌های متنوع 9 دی در دانشگاه‌های خوی

غلامحسین عماری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: 9 دی سال 88 روز بیعت مردم پس از هشت ماه آشوب در کشور با مقام معظم رهبری گرامی داشته می‌شود.

وی با اشاره به تبیین برنامه‌های 9 دی برای عمق بخشیدن به این حماسه مردمی، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی و دانشگاه پیام نور این شهرستان از امروز تا نهم دی ماه برنامه‌های ویژه‌ای برای گرامیداشت سالگرد این روز دارند.

عماری با بیان اینکه مراسم گرامیداشت سالگرد 9 دی در مصلای بزرگ خوی و پس از اقامه نماز جمعه برگزار شد، ادامه داد: حضور با بصیرت مردم انقلابی خوی نشان از عمق ارتباط آنان با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار خوی به ناکام ماندن برنامه‌ریزی‌های استکبار جهانی برای به سلطه درآوردن مردم ایران اشاره کرد و متذکر شد: مردم ایران برای دفاع از خون شهیدان که در به ثمر رسیدن انقلاب نقش اساسی داشت همواره در صحنه حاضر خواهند بود.

این مسئول اذعان داشت: مردم در این روز نشان دادند که راه آنان با فتنه‌گران و آشوب‌گران جدا است و هرگز به چنین افرادی اجازه نخواهند داد در اداره کشور اسلامی ایران اخلال ایجاد کنند.

انتهای پیام/61010/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول