اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی کرمان

9 دی بلوغ اجتماعی ملت ایران را به نمایش گذاشت

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: ملت ایران در حرکت خودجوش 9 دی بلوغ اجتماعی و سیاسی خود را به نمایش گذاشتند.

9 دی بلوغ اجتماعی ملت ایران را به نمایش گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی صدفی پیش از ظهر امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های ستاد بزرگداشت 9 دی در استان کرمان اظهار داشت: 9 دی شاهد حضور گسترده مردم برای مقابله با فتنه‌ای بودیم که از ماه‌ها قبل با حمایت استکبار جهانی برنامه‌ریزی شده بود.

وی بیان داشت: ملت ایران در حرکت خودجوش 9 دی، بلوغ اجتماعی و سیاسی خود را به نمایش گذاشتند تا جایی که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان حرکت و انگیزه الهی یاد کردند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: 9 دی شاخص‌ مرزبندی حق و باطل و تجلی از اقتدار ملی و سیاسی ملت ایران شد.

وی افزایش اقتدار و استحکام نظام جمهوری اسلامی، تقویت باورها نسبت به وجود جنگ نرم، کنار رفتن نقاب از چهره افرادی نفوذی در نظام، آشکاری دشمنی غرب با نظام و پیوند فتنه با آنها، اذعان غرب به اقتدار و قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی را از دستاوردهای حماسه 9 دی عنوان کرد.

صدفی با اشاره به پیوند عاشورا و 9 دی خاطرنشان کرد: عاشورا برای مقابله و از بین بردن فتنه به ملت ما کمک کرد.

مسئول ستاد بزرگداشت 9 دی در استان کرمان گفت: برنامه‌های ویژه 9 دی در قالب برنامه‌های فرهنگی، هنری، رسانه‌ای، نمایشگاهی، قرآنی، ورزشی و مراسم در نظر گرفته شده است.

وی ابراز داشت: برنامه اصلی ستاد، شنبه 9 دی ماه با سخنرانی علی‌محمد نائینی رئیس ستاد بزرگداشت 9 دی کشور در حسینیه ثارالله کرمان برگزار می‌شود.

صدفی افزود: دعوت از رئیس ستاد بزرگداشت 9 دی کشور به منظور تبیین موضوع و بحث کارشناسی در ارتباط با فتنه 88 و حماسه 9 دی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: روز جمعه هشتم دی ماه نیز در مصلای بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان قبل از خطبه‌های نماز جمعه ویژه‌ برنامه‌ای در این ارتباط برگزار می‌شود.

صدفی بیان داشت: برگزاری جشنواره فیلم عمار، مسابقات فرهنگی و هنری در قالب نقاشی، خوشنویسی، عکاسی و ...،مسابقات ورزشی جام 9 دی، صبحگاه مشترک مدارس و نواختن زنگ بصیرت و میثاق امت با ولایت، محافل انس با قرآن و ... از دیگر برنامه‌های ویژه 9 دی است.

انتهای پیام/80017/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول