اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

برنامه‌ریزی‌های کلان در گرو ثبت دقیق آمار و اطلاعات مردم است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: تبیین راهبردها و برنامه‌ریزی‌های کلان هر جامعه در گرو ثبت دقیق آمار و اطلاعات مردم آن جامعه است.

برنامه‌ریزی‌های کلان در گرو ثبت دقیق آمار و اطلاعات مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، سید‌داوش هاشمی در دومین جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی استان ضمن تبریک ولادت باسعادت امام موسی‌کاظم (ع) و تبریک به مناسبت هفته ثبت‌احوال اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌ها و راهبردهای کلان هر جامعه در صورتی تبیین دقیق خواهد شد که آمار و اطلاعات دقیق مردم آن جامعه ثبت شده باشد.

هاشمی با اشاره به اینکه ثبت دقیق احوال شخصیه هر شخص توسط سازمان ثبت‌احوال انجام می‌گیرد، افزود: مسئولان ذیربط در سازمان ثبت‌احوال باید با نگرش انسانی و جامعی بتوانند در ثبت ولادت‌ها و تعداد فوت‌ها اقدامات لازم و اثربخشی را انجام دهند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود استفاده از اسامی اسلامی برای فرزندانی که تازه متولد می‌شوند را امری مطلوب و پسندیده عنوان کرد و گفت: بدون تردید اسامی که با منابع و کتب الهی دین اسلام هم‌خوانی داشته باشند، تأثیر دو چندانی بر فرهنگ انسانی، اسلامی آن فرد خواهد گذاشت.

هاشمی از آیین‌نامه صدور کارت ملی هوشمند در سطح کشور خبر داد و گفت: با توفیقات روزافزون خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی روز به روز شاهد خدمات الکترونیکی دولت و رخ دان تحولات چشم‌گیر در این زمینه هستیم.

 احد جودی مدیرکل ثبت احوال استان نیز به ارائه گزارش مبسوطی در زمینه کاهش آمار طلاق در هشت ماهه نخست سال نسبت به مشابه سال قبل و همچنین ثبت تعداد ولادت‌ها و فوت‌ها در استان پرداخت.  

انتهای پیام/2700/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول