اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت گرفت

کاهش هزینه‌های برق ادارات ثبت احوال سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت: امسال هزینه‌های مصرف برق در ادارات ثبت احوال سطح استان نسبت به سال گذشته 60 میلیون تومان کاهش داشته است.

کاهش هزینه‌های برق ادارات ثبت احوال سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت احوال سیستان و بلوچستان، علی زاهدی‌نیا اظهار داشت: بهسازی‌ فضاهای اداری و استفاده از وسایل استاندارد و با درجه کیفی بالا باعث شده سطح بهره‌وری در ادارات ثبت احوال ارتقا یابد به‌طوریکه تاکنون بیش از 60 میلیون از هزینه برق ادارات کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه بهره‌وری مستمر از طریق صرفه جویی با شعار حاصل نمی‌شود بلکه در این راستا باید ساختارهای مناسبی طراحی کرد گفت: ثبت احوال سیستان و بلوچستان در چند سال گذشته توانسته با بهبود ساختار فضاهای اداری و تبدیل ساختمان‌های چند اتاقه به پیشخوان، استفاده از لوازم کم مصرف و بهره‌وری در استفاده از آنها به این مهم دست یابد.

وی افزود: نظارت و ارزیابی مداوم بر دستاوردهای بهره‌وری و کیفیت باید به گونه‌ای صورت تا نسبت به شناسایی حوزه هایی که امکان بهبود بیشتر در آنها وجود دارد نمایان شود همچنین فرهنگ سازی بهبود بهره‌وری در ادارات یک حرکت جمعی و سازمانی است که همه افراد در رده‌های مختلف بایستی درگیر آن شوند، بنابراین فرهنگ سازی و تبدیل آن به صورت یک فرهنگ سازمانی کمک زیادی به استقرار و نهادی شدن آن می‌کند.

زاهدی نیا اضافه کرد: مقایسه هزینه برق مصرفی ادارات در 9 ماهه نخست امسال با مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد برخلاف افزایش تعرفه برق مصرفی در سال‌جاری این میزان صرفه‌جویی در هزینه‌ها ایجاد شده که در همین راستا استفاده از انرژی خورشیدی برای تولید برق مصرفی در شهرستان زاهدان و ایرانشهر در دستور کار اداره کل قرار دارد.

انتهای پیام/75004/صا/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول