اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل خبر داد

استخدام 46 نفر در ثبت احوال اردبیل/ تکمیل آرشیو الکترونیکی اسناد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل از استخدام 46 نفر نیروی تازه نفس در ادارات ثبت احوال استان اردبیل خبر داد.

استخدام 46 نفر در ثبت احوال اردبیل/ تکمیل آرشیو الکترونیکی اسناد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالله امینی عصر امروز در گرامیداشت هفته ثبت احوال در اردبیل اظهار داشت: حدود نیمی از این استخدامی‌ها مربوط به جذب نیروهای پیمانی و مابقی نیز از سایر دستگاه‌ها پس از اخذ آزمون و مراحل گزینش به شرط خدمت در مناطق محروم جذب شدند.

وی با یادآوری اینکه جذب این نیروها در راستای بالا بردن کیفیت خدمات و ارتقای شاخص‌ها صورت گرفته است، تصریح کرد: البته 33 نفر از افرادی که فرم استخدامی مهیا شده در سایت استانداری را پر کرده بودند براساس آزمونی که ماه آینده برگزار می‌شود، جذب می‌شوند.

امینی خاطرنشان کرد: ما با جذب این نیروها قادر می‌باشیم بخش عظیمی از مشکلات و نارسایی‌هایمان را برطرف کنیم و خدمات‌دهی را نیز سرعت بخشیم.

این مسئول از واگذاری ارایه بسیاری از خدمات به دفاتر پیشخوان دولتی خبر داد و اضافه کرد: هم‌اکنون پنج دفتر در شهرستان اردبیل فعالیت می‌کند و دو دفتر نیز در خلخال و مشگین‌شهر در ماه‌های اخیر راه‌اندازی شده و قرار است چهار دفتر پیشخوان دیگر نیز در شهرهای پارس‌آباد، گرمی، بیله‌سوار و اردبیل راه‌اندازی شود.

وی در ادامه سخنان خود به اجرای طرح آرشیو الکترونیکی از ابتدای سال 90 اشاره کرد و ادامه داد: این طرح به صورت پایلوت سال گذشته در نیر اجرا شد و پس از آن در دیگر شهرها نیز در حال برگزاری است به طوریکه تاکنون بیش از 3 میلیون اسناد اسکن شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل در ادامه سخنان خود بیان کرد: ارایه خدمات متنوع ثبت احوال به ویژه تکمیل آرشیو الکترونیکی زمینه مناسبی را فراهم می‌آورد تا دریافت‌کنندگان خدمات، شایسته‌ترین خدمات را در حوزه ثبت احوال و همچنین ثبت وقایع به روز داشته باشند.

امینی در مورد فعالیت‌های دیگر این مجموعه گفت: اولین ایستگاه ارایه کارت ملی هوشمند بعد از راه‌اندازی در خدمت هموطنان می‌باشد تا از این سامانه استفاده کنند به طوریکه ثبت اطلاعات مختلف در کارت‌های هوشمند بستری را فراهم می‌آورد تا تمام دستگاه‌ها بتوانند از اطلاعات به روز استفاده کنند.

وی یادآور شد: به دلیل آن که اطلاعات کارت ملی هوشمند به سامانه اطلاعاتی گسترده از مشخصات فردی تبدیل می‌شود، می‌تواند در شناسایی افراد در تصادفات، جرایم و مسایل امنیتی به روز باشد.

انتهای پیام/62001/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول