اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پارس‌آباد:

آمریکا از روی استیصال رابطه با ایران را مطرح کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: استکبار جهانی از روی استیصال و درماندگی موضوع رابطه با ایران را مطرح کرده و سعی می‌‌کند از این طریق ناکامی‌های خود را جبران کند.

آمریکا از روی استیصال رابطه با ایران را مطرح کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پارس‌آباد اظهار داشت: دنیای استکبار امروز به خوبی فهمیده است که این ملت نه از تحریم‌های اقتصادی و نه از تهدیدات نظامی می‌ترسد بلکه این ملت است که با تکیه بر ایمان و ارزش‌های اسلامی متحد و همدل پوزه آنها را به خاک می‌مالند.

وی با اشاره به اینکه صدور قطعنامه‌های مختلف علیه رژیم صهیونیستی بیانگر جنایت این رژیم جعلی و همدستی آمریکا با آنهاست، یادآور شد: اینکه برخی از کشورهای متحد آمریکا این قطعنامه‌ها را وتو می‌کنند نشان از خوی سلطه‌گری این کشور‌هاست که هیچ‌ وقت نخواستند حقیقت را بپذیرند.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد با بیان اینکه روز بصیرت به عنوان روز صلابت این ملت در پیش است و باید حقیقت این روز و افتخار حضور مردم بیشتر تبیین شود، خاطرنشان کرد: حماسه‌ای که در 9 دی در این کشور خلق شده در حقیقت حماسه‌ای در جهت تثبیت مبانی انقلاب و افشا شدن حقیقت نظام افیونی استکبار بود که سعی می‌کردند از فرصت پیش آمده برای کارشکنی و ایجاد خدشه و خلا استفاده کنند.

علوی با اشاره به اینکه در 9 دی بصیرت این ملت همراه با ولایت‌مداری تجلی شایسته پیدا کرد، گفت: در این روز ملت با آرمان‌ها و ارزش‌های خود تجدید‌ بیعت کرده و به همه نشان دادند که طرفداران حق و حقیقت همیشه پیروز هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در بخش دیگری از سخنان خود به هفته راهداری و ضرورت خدمات‌رسانی شبانه‌روزی راهداران به رانندگان و مسافران اشاره کرد و بیان داشت: خداوند پاداش چنین دست‌گیری را در جهان آخرت به شایستگی می‌دهد چرا که راهداران تنها با هدف کسب رضای الهی در این زمینه سختی‌ها و مشکلات را به جان خریده و این مصائب را تحمل می‌‌کنند.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد با گرامیداشت سالروز ولادت امام موسی کاظم (ع) افزود: امام موسی کاظم (ع) چنان با قدرت ایمان و علم خود نظام عباسی را به ستوه آورده بود که آنها احساس می‌کردند با به شهادت رساندن این امام همام می‌توانند شیطنتشان را عملی کنند اما جانشین آن حضرت امام رضا (ع) صلابت و اقتدار شیعه را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علوی در پایان خطبه‌های نماز جمعه صبر و بردباری و فائق آمدن بر خشم و غضب غیر‌الهی را از ویژگی‌های امام موسی کاظم (ع) برشمرد و تصریح کرد: آن حضرت آنچنان با دشمنان اسلام مبارزه‌ای عقلانی داشت که آنها در نهایت استیصال به سر می‌بردند.

انتهای پیام/62003/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول