اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه یاسوج:

ملت ایران دست چدنی آمریکا را می‌شکند

خبرگزاری فارس: امام جمعه یاسوج گفت: ملت ایران از همه توطئه‌های آشکار و نهان آمریکا خبر دارد و دست چدنی آمریکا را که به بهانه دوستی دراز شده، می‌شکند.

ملت ایران دست چدنی آمریکا را می‌شکند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با دعوت به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: همه این مشکلاتی که اکنون در جهان توسط استکبار جهانی شاهد آن هستیم ارتباط مستقیم با بی‌تقوایی سران این رژیم‌های استکباری دارد.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به دشمنی کشورهای استکباری با سوریه و دلایل این همه دشمنی با مردم مظلوم این کشور اشاره کرد و گفت: آن‌ها تنها به دلیل ایستادگی سوریه در مقابل رژیم صهیونیستی اینچنین عنادورزی می‌کنند.

وی سوریه را یکی از محورهای مقاومت در برابر زیاده‌خواهی رژیم صهیونیستی دانست و گفت: نقش سوریه در شکست اسرائیل در جنگ‌های سه‌گانه 33، 22 و هشت روزه بارز است.

حجت‌الاسلام حسینی اقدامات تروریستی در این کشور مسلمان با اجیر کردن تروریست‌ها را لکه ننگی در دامان آمریکای مدعی حقوق بشر دانست و گفت: سوریه به حتم از این آزمون سربلند بیرون خواهد آمد و روسیاهی و شکست در آن نصیب آمریکا و صهیونیست‌ها خواهد شد.

خطیب جمعه شهر یاسوج از بحث مذاکره دروغین آمریکا که هیچ گونه نیت خیری در آن نیست سخن به میان آورد و گفت: مدتی است که آمریکایی‌ها دوباره بحث مذاکره مستقیم را پیش کشیده‌اند که به یقین توطئه‌ای دیگر در آن نهفته است.

حسینی تصریح کرد: ولی آن‌ها باید فهمیده باشند که ملت و دولت و ارکان حاکمیتی ایران اسلامی سال‌های سال است که به توطئه‌های آن‌ها پی برده‌اند و مذاکره یک طرفه را هرگز نخواهند پذیرفت.

امام جمعه یاسوج گفت: آن‌ها می‌خواهند طبق معمول در هر مذاکره‌ای تنها اهداف خودشان تأمین شود که ملت ایران زیر بار چنین ننگی نخواهد رفت.

حسینی به دست چدنی و دروغین آمریکا که برای مذاکره با ایران دراز شده اشاره کرد و گفت: مردم ایران این دست پلید چدنی را خرد خواهد کرد و هرگز با چنین وضعیتی که آمریکا ایجاد کرده حاضر به مذاکره نیست.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از مذاکره ایران با هر کشوری که ایران و منافعش را به رسمیت بشناسد سخن به میان آورد و گفت: آمریکا تاکنون حاضر به رعایت این اصل نشده و به همین خاطر باید پشت درب‌ها بماند و مواضع خصمانه خود را اصلاح کند.

انتهای پیام/2571/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول