اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چابهار:

مـذاکره بـا آمریکـای جنـایتـکار مـردود اسـت

خبرگزاری فارس: امام جمعه چابهار گفت: مذاکره با مظهر جنایت و ظلم هیچ معنایی نخواهد داشت و مردود است.

مـذاکره بـا آمریکـای جنـایتـکار مـردود اسـت

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، حجت‌الاسلام سید محمد موسوی در خطبه های نماز وحدت بخش و پرصلابت جمعه که با حضور گسترده مردم ولایی و همیشه در صحنه چابهار در محل مسجد امام حسین (ع) این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: برخی در این شرایط با اولویت قرار دادن مذاکره با آمریکای ظالم و حامی همه جانبه تمامی رژیم‌های غاصب و جنایتکار، می‌خواهند ایران مقتدری که بیش از سه دهه با تمام قوا در برابر دنیای استکبار ایستاد را تضعیف کنند.

وی افزود: رابطه با آمریکا، رابطه با ظالمی است که جهان اسلام از شر این ظلم همه جانبه، این ام‌الفساد در امان نبوده و همواره سردمداران جنایتکارش با حمایت‌های بی قید و شرط از رژیم جعلی اسرائیل در جنایت‌های وحشیانه آن، نقش مهمی ایفا کرده است.

خطیب جمعه چابهار تصریح کرد: لعنت بر کسانی که بخواهند با ظالم مذاکره کنند و آن هم مذاکره‌ای که در آن آمریکا از مواضع خصمانه و ضد اسلامی خود چشم‌پوشی نداشته و به طور حتم تا زمانی که آمریکا آدم نشود و این مهم بر ما اثبات نشود، مذاکره با مظهر جنایت و ظلم هیچ معنایی نخواهد داشت.

موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان در جمع پرشور مردم بیان کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب به کرات نیز فرمودند «مذاکره آمریکا در شرایط حاضر تنها برای شکستن دفاع مقاومت اسلامی سوریه است و آنها در صدد هستند تا با شکستن دفاع مردمی سوریه، انتقام 30 سال تحقیر استکبار و مقاومت همه جانبه کشورهای اسلامی را با کشتار مسلمانان گرفته و در این بین کشور سوریه به عنوان حلقه مقاومت با تمام توان توانسته در برابر تمامی دشمنان خارجی و داخلی اقتدار خود را نشان دهد».

وی در ادامه خطبه های پرصلابت نماز جمعه شهرستان چابهار افزود: صدا و سیما به عنوان یکی از ارگان‌هایی که می‌تواند روش زندگی مردم را به سمت و سوی زندگی اسلامی هدایت کند تاکنون آن‌طور که باید عمل می‌کرد، به وظیفه خود نپرداخته و متأسفانه همیشه محوریت فیلم‌های تلویزیون بر اساس روابط دختر و پسر طراحی می‌شود که این مهم خود بسترساز تشدید برخی ناهنجاری‌های اجتماعی شده است.

امام جمعه چابهار یادآور شد: رهبر فرزانه انقلاب همواره تأکید داشته‌اند که سازمان صدا و سیما با معرفی الگوهای اسلامی، روش‌های غلط فعلی زندگی در جامعه را باید اصلاح کنند تا از این طریق بسیاری از مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ما کمتر مشاهده شود.

موسوی ادامه داد: براساس احادیث معصومین، زمستان بهار مؤمن است و باید مؤمنان براساس همین رهنمود، از شب‌های زمستان که در مقایسه با شب‌های سایر فصول سال طولانی‌تر است به عبادت بپردازند و از این فرصت طلایی در راستای تقویت ایمان خود بهره گیرند که زمان در حال گذر است.

وی خاطرنشان کرد: لذت عبادت در شب را اگر به معنای واقعی آن مؤمن لمس کند به طور حتم دیگر فضا برای ورود گناه به قلب و روح آن گرفته و به نوعی در برابر گناه مصونیت پیدا خواهند کرد و برای رسیدن به این مصونیت، شب زنده‌داری‌های همراه با بصیرت را باید در برنامه‌های اعتقادی و معنوی خودمان تقویت تا بتوانیم لذت بندگی را با همه زیبایی درک کنیم.

انتهای پیام/75002/خ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول