اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ امیرالمؤمنین دفتر حفاظت بیت رهبری:

درخواست مذاکره، نشان ضعف آمریکا است

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ امیرالمؤمنین (ع) دفتر حفاظت بیت مقام معظم رهبری گفت: درخواست مذاکره با ایران از سوی آمریکا نشان از ضعف سیاست‌های این کشور در قبال ایران دارد.

درخواست مذاکره، نشان ضعف آمریکا است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، علی‌اصغر صالح در نخستین یادواره سرداران و 262 شهید حوزه کربلای 08 آمل با اشاره به اینکه آمریکا و اسراییل در سال‌های زیادی شیعیان را مورد بررسی قرار داده‌اند، تصریح کرد: این دو کشور به قدری روحیات شیعه را بررسی کردند که دو بال سرخ و سبز شیعیان را به خوبی شناخته و بر اساس آن برنامه‌ریزی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بال سبز شیعیان در اتصال به خاندان پیامبر و بال سرخ آن به معنای شهادت برای آمریکا و اسراییل بزرگ‌ترین مشکلات را ایجاد کرده است، افزود: این کشورها، مفسرین و تحلیل‌گرانی را در این باره تربیت کرده‌اند که بهتر از یک فرد شیعه درباره این موضوعات اظهارنظر می‌کنند.

صالح با تاکید بر اینکه شناخت نقاط قوت انقلاب اسلامی موجب شده تا استکبار به این بیندیشد که باید ذائقه مردم را تغییر دهد، گفت: در سال‌های دراز آمریکا و اسراییل به بهانه‌های مختلف ناامیدی از نظام و انقلاب را تزریق می‌کردند، اما امروز به این نتیجه رسیده که پیام مذاکره با ایران را می‌دهند.

وی تصریح کرد: این نشان می‌دهد آمریکا از ضعف خود درباره سیاست‌هایش درباره ایران به خوبی مطلع است.

فرمانده تیپ امیرالمؤمنین (ع) دفتر حفاظت بیت مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه غرب یقین داشت که در فتنه 88 حکومت اسلامی سقوط می‌کند، افزود: مشاورین آمریکا می‌گویند ما تصور نمی‌کردیم که ایران از این فتنه سالم بیرون برود ولی آنها قدرت ولایت را باور نداشتند.

وی با اعلام اینکه استعمار همواره ملت ایران را آزموده است، یادآور شد: یکی از این آزمون‌ها 9 دی بود که ملت ایران از آن سربلند بیرون آمد.

صالح با اشاره به اینکه ملت ایران با تجربه 1400 ساله دین اسلام انقلاب را برپا کردند، بیان داشت: ملت ایران به خوبی می‌داند ملاک حال افراد است و برخی با گذشته خود نمی‌توانند کارهای امروز خود را توجیه کنند.

وی با بیان اینکه بصیرت امروز لازمه دفاع از کشور است، افزود: باید در برابر ولایت سینه سپر کنیم تا مانند توابین پس از واقعه به فکر دفاع نیفتیم.

انتهای‌پیام/86011/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول