اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران:

آمریکایی‌ها نمی‌دانند چگونه با ایران کنار بیایند/ استکبار جهانی در بن‌بست است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به درخواست مذاکره از سوی آمریکایی‌ها گفت: آمریکایی‌ها به برکت پایمردی هوشمندانه رهبری در شرایط سرگردانی به سر می‌برند و نمی‌دانند چگونه با ایران کنار بیایند.

آمریکایی‌ها نمی‌دانند چگونه با ایران کنار بیایند/ استکبار جهانی در بن‌بست است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام و المسلمین مختار نظری در جمع بسیجیان گردان‌های واکنش سریع رزمایش دو روزه «الی بیت المقدس» مازندران، این رزمایش را نمایش اقتدار ولایت‌مداران در برابر اردوگاه کفر و شرک و نفاق بیان کرد و افزود: به اعتقاد بسیاری از کارشناسان مستکبران به پایان راه خویش نزدیک می‌شوند.

وی افزود: طرح‌های بزرگ و پرهزینه استکبار که مدت‌ها بر روی آن کار کرده‌اند در مواجهه با منطق محکم جمهوری اسلامی با شکست مواجه می‌شوند و اینها نشانه‌هایی از ورود معادلات جدید در عرصه سیاسی جهان است که این قدرت نوظهور در ایمان و ولایت‌مداری ملت بزرگ ایران جلوه‌گر است.

نظری با اشاره به درخواست مذاکره از سوی مقامات آمریکایی گفت: آمریکایی‌ها در سال‌های نه چندان دور ایران را جزء کشورهای تحت الحمایه و گوش به فرمان خویش می‌دانستند و با وقاحت تمام از ایرانی‌ها حق توحش می‌گرفتند اما اینک به برکت استقامت و پایمردی و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری در شرایط سرگردانی به سر می‌برند و نمی‌دانند چگونه با ایران کنار بیایند.

وی گفت: همه این پیروزی‌ها در سایه استقامت در پای پرچم برافراشته اسلام و اتحاد و یکپارچگی ملت به دست آمده است و رزمایش‌ها و تمرینات نظامی و فرهنگی نیروهای بسیجی در همین راستا قابل ارزیابی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران تأکید کرد: یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت بسزایی برخوردار است و دشمنان ما به دنبال فرصتی هستند تا با سوء استفاده از التهابات معمول انتخاباتی در میان صفوف ملت رخنه کنند.

وی تصریح کرد: وظیفه هر کسی که دل در گرو انقلاب و خون شهدا دارد این است که از اختلافات پرهیز کند، زیرا تفرقه و اختلاف به هر شکل آن به نفع اردوگاه دشمن و به ضرر کشور خواهد بود.

انتهای پیام/2296/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول