اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شهرری:

ملت ایران تا پای جان از ولایت فقیه حمایت می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرری با اشاره به مقاومت و ایستادگی مردم غیور ایران اسلامی گفت: ملت ایران تا پای جان از ولایت فقیه حمایت می‌کند.

ملت ایران تا پای جان از ولایت فقیه حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی ابراهیمی در خطبه‌های نماز عبادی_سیاسی جمعه پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی ضمن گرامیداشت یوم‌الله، نهم دی‌ماه گفت: نهم دی‌ماه روز سرنوشت‌ساز ایران اسلامی بود و به راستی این روز یوم‌الله دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی است.

امام جمعه موقت شهرری با اشاره به این‌که در یوم ‌الله، بار دیگر توطئه‌های شوم استکبار علیه ملت غیور ایران اسلامی نقش بر آب شد، خاطرنشان کرد: در حالی که تمام رسانه‌های سمعی و بصری نظام سلطه دست به دست هم داده بودند تا فضای تیره و تاری را بر علیه نظام و ولایت فقیه ایجاد کنند اما ملت ایران بار دیگر با هوشیاری و بصیرت توطئه‌های دشمنان ظالم را خنثی کردند.

وی در ادامه حضور گسترده ملت ایران در نهم دی ماه را حماسه‌ای دیگر برای دفاع از نظام، ولایت فقیه و دستاورد‌های نظام اسلامی دانست و گفت: ملت ایران با آگاهی از توطئه دشمنان نظام به میدان آمدند و به همه این فتنه‌گری‌ها پایان داده و بساط فتنه‌گری‌ را برچیدند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی تحریم‌ها علیه ملت ایران را مورد اشاره قرار داد و تأکید کرد: در حالی که سران آمریکا خواهان مذاکره با کشورمان هستند شاهد این هستیم که از سوی دیگر، تحریم‌ها بر علیه ایران تصویب می‌شود.

امام جمعه موقت شهرری با تأکید بر این‌که تا پای جان مقاومت، ایستادگی و حمایت از ولایت فقیه را انجام می‌هیم، عنوان کرد: مذاکره و سیاست‌های کلان نظام توسط مقام معظم رهبری تعیین می‌شود و شرایط کنونی به گونه‌ای است که پیروزی در همه عرصه‌ها برای ملت مسلمان ایران است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار را منشأ صدور قطعنامه‌هایی علیه رژیم صهیونیستی دانست و تصریح کرد: در حالی که کسی جرأت نمی‌کرد به رژیم صهیونیستی حرفی بزند و یا این‌که از آن‌ها بخواهد از تأسیسات هسته‌ای آنان بازدید کنند، ایستادگی ملت غیور ایران سبب شد تا قطعنامه‌های علیه این رژیم صادر شود.

انتهای‌پیام/2462/م/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول