اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان کرمان:

باید در انتخابات تنها پیرو ولایت فقیه باشیم

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان کرمان گفت: باید به دور از باندبازی‌ها و جناح‌بازی‌های سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری آینده تنها پیرو ولایت فقیه و همواره مطیع امر ایشان باشیم.

باید در انتخابات تنها پیرو ولایت فقیه باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت محمد علمی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان شهرستان جیرفت اظهار داشت: این مسئولیت یک شغل نیست، بلکه تکلیف و وظیفه تلقی می‌شود.

وی بر اساس آیات قرآن شغل انسان‌ها را بندگی، فرمان‌برداری و اطاعت از خداوند دانست و افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی با مجاهدت‌ها، فداکاری‌ها و همت‌های بلند شهدا، جانبازان و رزمندگان و فداکاری‌هایی که در دوران انقلاب شکل گرفته است.

علمی تصریح کرد: این نظام زیر نظر ولی فقیه زمان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که عالمی وارسته و فاضل هستند، اداره می‌شود و همچنان سربلند و سرافراز است.

وی مظلوم‌ترین شخص در نظام مقدس جمهوری اسلامی را مقام معظم رهبری دانست و ابراز داشت: ایشان در تمام شرایط باید سختی‌ها و دشواری‌ها را بر خود هموار کرده و بپذیرند تا کشور هم در داخل و هم در سطح جهان همچنان مستحکم و باثبات باقی بماند.

علمی عنوان کرد: با توجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در 24 خرداد ماه همه اعضای هیئت نظارت باید به صورت جدی در صحنه حضور داشته باشند تا بتوانیم، انتخاباتی سالم برگزار کنیم.

مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان استان کرمان با بیان اینکه کسی حق ندارد، هیچ نظری را به مقام معظم رهبری نسبت دهد، گفت: باید به دور از باندبازی‌ها و جناح‌بازی‌های سیاسی در این انتخابات تنها پیرو ولایت فقیه بوده و همواره مطیع امر ایشان باشیم.

علمی بیان کرد: باید اعضای هیئت نظارت اطلاعات را صحیح و دقیق منعکس کنند تا تصمیم‌گیری‌های صحیح و اصولی اخذ و جوی آرام بر شرایط جامعه حاکم شود.

انتهای پیام/80001/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول